כיצד להתאפר בצורה נכונה לפני אירוע

כיצד להתאפר בצורה נכונה לפני אירוע

כל אישה מתאפרת לקראת אירוע מיוחד. ככלל, האיפור מותאם לפניה של האישה ותפקידו להבליט איברים נאים ולהצניע אחרים אשר אינם נאים דיים. האיברים המטופלים דרך קבע בפנים של הנשים הם העור, אזורי העיניים והשפתיים. נשאלת השאלה כיצד להתאפר בצורה הנכונה לפני אירוע? במקרים רבים, תהיה ההמלצה לקבל את השירות מהמאפרת הקבועה אשר מכירה היטב את פני האישה ויודעת להתאים אל פניה את החומרים המתאימים ביותר. יחד עם זאת, מאפרת מומחית יודעת להתמודד עם כל פנים ותדע לתת מענה הולם בכל סיטואציית איפור. כל תהליך איפור צריך להיות מתוכנן היטב.

יש טיפולים שחייבים להיעשות זמן מה לפני מועד האירוע. כאלו הם טיפולים קוסמטיים עמוקים לעור שזקוק לתקופת החלמה של כשבועיים. במהלך טיפול כזה יש להימנע משימוש בחומרים חדשים ולא מוכרים, שכן, לא ניתן לדעת איך העור יגיב אליו. גם מריטת שיער גבות אמורה להתבצע מספר ימים לפני כדי שהעור סביבן יירגע. תהליך האיפור עצמו ביום האירוע נעשה בשלבים.

טיפול בעור הפנים –  העור חייב להיות נקי. כאן משתמשים בקרם לחות המתאים לסוג העור. לחילופין, ולקראת אירועים סופר מיוחדים ניתן להשתמש בחומר הנקרא פרמייר שתפקידו להפריד בין עור הפנים למייק אפ. חומר זה מקל ומחליק את תהליך המריחה ואף מסייע לכך שהאיפור יהיה עמיד יותר.

מריחת מייק אפ – ניתן להשתמש בגוון אחד או שניים. מורחים אותו עד לקבלת מראה אחיד לעור. יש חשיבות למריחה נכונה באזורים רגישים כמו מתחת לעין (שם העור רפוי, יחסית) מתחת לסנטר, בצידי העורף ועוד. את המריחה מבצעים על ידי מברשות, ספוגיות לחות או בעזרת הידיים. את המייק אפ מקבעים על ידי פודרה שקופה או בצבע מתאים לשם הגברת עמידותו ולספיחת שומניות מיותרת.

חיטוב הפנים – הדבר נעשה באמצעות ברונזר (אבקה בצבעי אדמה) או סומק בגוון ברונזה. אלו יוצרים הצללות ועומק, מדגישים אלמנטים רצויים ומטשטשים אחרים שאינם רצויים. כך, ניתן להדגיש את עצמות לחיים ושקע העין, לעדן קו לסת, לרכך מצח מלבני, לחטב את האף ועוד.

צלליות –  את הצלליות מניחים על העין. יש להן מספר תפקידים. שימוש בצבעים שונים של צלליות, חומים, בהירים, מבריקים ואחרים יכול לטשטש, לתת אשליה של עין ארוכה, לתחום עין מלמטה, ליצור אפקט של גבות מורמות ועוד.

הדגשת העיניים – כאן ניתן לצייר איליינר מעל העין וצמוד לריסים, למרוח מסקרה שחורה על הריסים, להדביק ריסים בקצה העין ועוד.

השלמת גבות  – באמצעות עיפרון או יצירת צללית על ידי מברשת מתאימה.

צביעת השפתייםאיפור השפתיים וצביעתן נעשה באמצעות שפתון או אודם בצבעים מתאימים וטבעיים של חום ורדרד. הם ייראו היטב וידגישו את העיניים.

לקראת אירועי חתונה מקובל להזמין מאפרת מקצועית לטובת הכלה ונשות המשפחה הקרובות.

הוסף תגובה