השפעת סרטי תדמית לעסקים על קידום האתר

פרמטר משמעותי שמעיד יותר מהכל על הצלחה של אתר יהיה הזמן שהייה של הגולש באתר עצמו. במידה ומדובר בפרמטר גבוה, של זמן שהייה ארוך, המשמעות הראשונה תהייה, שכל מי שנכנס מתעניין במה שהאתר מציע ומפרסם. האדם שנכנס לאתר מתעניין במלל, מדפדף בין העמודים ומפיק ערך חשוב אשר לשמו הוקם האתר.

לעומת זאת, זמן שהייה נמוך באתר יעיד על כך שהאתר לא מעניין ודל מדי ולכן גם לא עושה חשק לשהות בו. בעבור זה יהיה נכון לראות מה מושך כל קהל יעד לשהות יותר באתר ואז תיווכחו לגלות שהרבה מאתרים אלה מחזיקים סרטון תדמית של העסק שמשפיע רבות על השהייה באתר והעניין בו – סירטון אנימציה תדמית שיווקי ושמשקף בצורה מסקרנת את מה שהאתר מציע.

חשיבות זמן השהייה

למה חשוב להאריך את זמן השהייה? זמן השהייה הוא נתון חשוב ומהותי שיילקח בחשבון על ידי אלגוריתם החיפוש של גוגל ושל כל מנוע חיפוש. הרושם שמנוע החיפוש מבקש לראות הוא: שגולש שמקליד מילת חיפוש מסוימת, יצפה לקבל מספר של אתרים קשורים ולכן כדאי שרשימת התוצאות שתוצג בפניו תהיה קשורה לחיפוש שלו – מלבד זאת, בל נשכח שהגולש הוא גם לקוח בפני עצמו של מנוע החיפוש, ולכן הרצון יהיה להעניק לו חוויית שירות מקסימלית, על ידי חוויית משתמש טובה בכל אתר ברשימת התוצאות של החיפוש.

משמע, מנועי החיפוש מתרכזים בפרמטר שכינויו "זמן שהייה באתר" כסימן שמרמז על רמת העניין שהגולש עשוי לחשוף. זמן שהייה קצר ירמוז על אתר שהגולשים יוצאים כלעומת שבאים, ולכן מנועי החיפוש ידרגו אותו נמוך יותר מאתר עם זמן שהייה ארוך שמוכיח שרוב הגולשים שמגיעים אליו ימצאו בו ערך רב.

העובדה שקובעת

סרטונים תורמים להארכת זמן השהייה! הדרך הנכונה להשאיר גולש באתר היא ליצור עבורו תוכן מעניין ומקורי, שיש לו ערך עבורו. תוכן יכול להכיל כתבות, תמונות מרהיבות, אינפוגרפיקה יצירתית, אך מכל האופציות שקיימות גולשים ברובם יעדיפו לצפות בסרטי תדמית. מדובר בפעולה כה פשוטה שמחליפה את הצורך להתעמק בקריאה. כל מה שהם יצטרכו לעשות הוא להקליק ומיד הסרטון יופעל. זאת הסיבה שהפקת סרטוני תדמית לעסקים וחברות עבור מוצרים או שירותים ישפיעו על כך ויסייעו ברצון לשימוש במוצר, ברצון בקבלת שירות מאותו אתר ועוד.

והיתרון הגדול ביותר שקשור לזמן שהייה ושל קידום אתרים אורגני, יהיה הזמן שבו הגולש יצפה בסרטון מה שיאריך אוטומטית את הזמן שהוא מבלה באתר. יש חשיבות לאורך של הסרטון ומומלץ שלא יעבור את החצי דקה, ככל שיעלה זמן השהייה, מנוע החיפוש יבין מיד שהאתר שלכם מסקרן ומעניק חוויה לגולש בו, וכך הדירוג שלו יעלה בהתאם לזאת.

הוסף תגובה