סרטים מומלצים בקולנוע – מה שווה לנו לראות?

סרטים מומלצים בקולנוע – מה שווה לנו לראות?

בימים בהם הטלוויזיה הפכה להיות המדיום המרכזי, לפחות בעיניי לא מעט צופי ומבקרים, בזכות העובדה ששם מיוצרים הדברים המעניינים והאיכותיים, אז במובן מסוים הקולנוע נמצא מעט בשוליים.

עם זאת, לא צריך לזלזל במדיום זה. גם בקולנוע נעשים דברים מאוד איכותיים ומרשימים, בין אם זה בקולנוע האמריקאי ובין אם זה במקומות אחרים. אנחנו יכולים לראות שמדי שבוע עולים סרטים חדשים שמושכים אליהם אלפי ועשרות אלפי צופים אשר ממלאים את בתי הקולנוע.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון סרטים מומלצים בקולנוע אשר מתאימים לכל חובב קולנוע בכל גיל, בין אם מדובר בסרטים שמיועדים לכלל המשפחה או לגילאים ספציפיים. צריך לומר, חלק מהסרטים, כידוע, הם חלק מסדרות ארוכות, בעוד שאחרים הם סרטים שעומדים בפני עצמם וסביר להניח שלא יהיה להם המשך.

לפני שנציג מספר סרטים מומלצים בקולנוע, צריך לזכור, אנחנו נמצאים מעט אחרי הקיץ, כלומר אחרי שעונת הבלוקבסטרים הגיעה לסיומה, אך לפני שעונת האוסקר מתחילה, כלומר, בשבועות הקרובים אנחנו נוכל לראות יותר ויותר סרטים חדשים ואיכותיים עולים לאקרנים, מתוך כוונה להתמודד על מקום בפרסי האוסקר.

אילו סרטים מומלצים אנחנו יכולים למצוא בקולנוע

כוכב נולד – סרטו של בראדאלי קופר ובו משחקת גם הזמרת ליידי גאגא, כבש את העולם תרתי משמע. מדובר בסרט שהוא גרסה מחודשת לסרט דומה שיצא לפני מספר עשורים. סיפור על זמר אמריקאי שנחשב לאגדה אך נאלץ להתמודד עם שדים פנימיים בתוכו.

רפסודיה בוהמית – הסרט שכל העולם חיכה לו. סיפורו של סולן להקת קווין פרדי מרקורי, בזמן שהוא ניסה לייצר את אחד הלהיטים הגדולים של הלהקה, להיט שכבש את העולם ונחשב לאחת היצירות המרשימות שיצאו אי פעם במוזיקה העולמית.

 לצוד את האויב – סרט פעולה קלאסי ובו משחק ג'ראד באטלר, בתור מפקד צוללת שמטרתו להציל צוללת אחרת שעומדת בפני טביעה.

הנערה ברשת העכביש – סרט שבא בעקבות ספר בשם זה, המשתייך לטריולוגיית המיליונים (למעשה זה הספר הרביעי בסדרה). סיפורה של ליזבת' סלאנדר אשר מבקשת לחשוף סודות שמאיימים על העולם.

שרוכים – סרט ישראלי שזכה להצלחה גדולה. דב'לה גליקמן הוא אבא גרוש לילד שנמצא על הספקטרום. אחרי מות גרושתו, הוא אוסף את הילד אליו הביתה. הסרט מתאר את מערכת היחסים הלא פשוטה ביניהם.

ג'וני אינגליש 3.0 – סרט נוסף בסדרה של רוזן אטקינסון, בדמות מרגל מצחיק ומשעשע. סרט שיגרום לכם לצחוק בלי הפסקה.

אורי זהר חוזר – סרט דוקומנטרי על במאי הסרטים הישראלי המהולל שחזר בסוף שנות השבעים בתשובה. הסרט עוקב אחריו בזמן שהוא מפיק סרט חרדי. במהלך הצילומים הוא מסביר מדוע החליט לחזור בתשובה, מה גרם לו לעשות את הצעד הזה.

האדם הראשון – סרט שמתאר את נחיתתו של האדם הראשון על הירח. מככב בו השחקן ראיין גוסלינג.

 

הוסף תגובה