כל היתרונות של מזרון קפיצים

כל היתרונות של מזרון קפיצים

מבין הסוגים השונים של המזרונים הקיימים, מזרוני הקפיצים תופסים מקום של כבוד. לקוחות רבים מעדיפים לרכוש את המזרונים הללו אף על פי שקיימים סוגים

מתקדמים יותר של מזרונים כמו ויסקו ולטקס. מזרני הקפיצים הישנים פינו את מקומם למזרונים חדשניים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, בשיטות ייצור ייחודיות המאפשרת שינה רציפה ונעימה.

אופציות של מזרוני קפיצים

המזרונים הישנים היו בנויים מכמות גדולה של קפיצים כיחידה אחת, מבנה זה גרם לכך שכל אדם שזז על המזרון במהלך השינה, הפריע לבן הזוג שלו כיוון שכל המבנה היה בתזוזה. סוג זה של מזרונים הוא זול ומיוצר יחסית בכמויות קטנות, כיוון שכבר אין לו ביקוש רב לאור חסרונותיו.
מזרון קפיצים מהסוג החדש בנוי מכמות גדולה של קפיצים מבודדים כדי שתהיה השפעה פרטנית של כל אחד מהם ולא כפי שהיה בעבר במשטח אחד של קפיצים. בסוג החדש, כשאדם שוכב על מזרון קיימת השפעה על קפיצים מסוימים בלבד בהתאם למבנה גופו, שאר הקפיצים לרוחבו של המזרון אינם זזים בכל שינוי תנוחה וכך אינם מפריעים לבן הזוג שישן בחלק השני של המזרון.
הקפיצים המבודדים בנויים מחוטי ברזל שעברו עיבוד מחוט לסליל קפיצי . כל אחד מהם עטוף בתוך שרוול ויחד הם ממוקמים בשורות שורות על פני כל שטח המזרון. ככל שהקפיצים צפופים יותר כך מדובר במזרון איכותי יותר.

מזרוני קפיצים שהם גם אורתופדיים

למזרון קפיצים קיימות גם סגולות רפואיות בתחום האורתופדיה וכל לקוח בוחר את דרגת הקושי הרצויה עבורו במזרון כדי להתגבר על בעיות גב או כדי ליצור נוחות מקסימלית ושינה בריאה לאורך כל הלילה ולהמרצת מחזור הדם גם תוך כדי שינה.
לבעלי מבנה גוף גדול או משקל גדול, מזרון קפיצים הוא האופציה המומלצת ביותר כיוון שהוא מעניק תמיכה אופטימלית ונינוחה מאד לאורך כל איברי הגוף ולכל אחד מהם בנפרד .
מזרוני קפיצים הם גם מזרנים אורתופדיים מעולים המעניקים תמיכה מעולה לגב, לצוואר ולשרירים השונים. לכן הם מהווים יתרון בתהליך מתמשך של מניעת כאבי גב, צוואר או שרירים תפוסים. במקרים של בעיות אורתופדיות שצצות מעת לעת, שכיבה רציפה על המזרן תקטין אט אט את הבעיה, תפחית את הכאבים והאדם יוכל לחזור ולתפקד .

המבנה של מזרן קפיצים

מזרון קפיצים מודרני מכיל שכבות של לטקס או ויסקו בין שכבות הקפיצים. התוספת הזו יוצרת הירדמות קלה, שינה רציפה ללא יקיצות רבות ונוחות מרבית. אפשר לרכוש דרגות גובה שונות של המזרון על פי מספר השכבות הרכות המתווספות אליו.

התאמה של מזרון קפיצים לכל לקוח

נוחות השינה היא מפתח לבריאות תקינה לאור החשיבות הרבה של שינה איכותית ורציפה על מהלך החיים. בעת בחירת מזרון קפיצים חדש, חשוב שכל לקוח ינסה לשכב על כמה סוגי מזרונים כדי לחוש מה מידת הקשיות הנוחה לו ביותר.

הוסף תגובה