מה הקשר בין קידום אתרים לבין כתיבת תוכן?

הקשר הוא הדוק, בואו נבין במאמר הבא את מהות הקשר ואת החשיבות הרבה של הקידום וכתיבת תכנים איכותיים עבור מטרה זו.


כל אתר הוא למעשה כלי מכירתי – שיווקי. בין אם מדובר על אתר תדמיתי שמטרתו להציג נותן שירות או איש מקצוע מול לקוחות מתעניינים, ובין אם זה אתר מכירתי שמעמיד מוצרים לרכישה מקוונת ללקוחות. בסופו של דבר האתר נועד להיות כלי שמכניס כסף לבעל האתר. ולכן חשוב לכל בעל אתר לקדם את האתר שלו ולהפוך אותו למוכר בעיני הגולשים. נניח שאתם מציעים שירותי צילום לאירועים. השקעתם סכומים גדולים בבניית אתר ובעיצוב מושקע, העליתם תמונות לגלריה ואתם מחכים ללקוחות שיגיעו משם. אבל מה קורה בדרך?

חובה לקדם את האתר כדי להביא לקוחות

אתם יושבים בבית ומציירים מול עיניכם לקוח פוטנציאלי שמזין בשורת החיפוש את הביטוי: צלם אירועים במרכז. אתם כמעט מזנקים מרוב שמחה, כי בדיוק זה מה שהאתר שלכם מציע ואולי הלקוח הזה יפגוש את האתר שלכם, יתרשם מהמקצועיות ומהשירות שלכם ויפנה אליכם. אבל שימו לב שכמעט בטוח שהגולש הזה לא יפגוש את האתר שלכם במידה והוא לא מקודם. ולמה? כי לאחר שהגולש הזה הקיש אנטר גוגל הציג בפניו רשימה ארוכה של אתרים שעונים על הביטוי הזה. אתם הרי לא יחידים בתחום הצילום באזור המרכז, נכון?

אם תעיינו ברשימה זו תגלו כי הראשונים ברשימה הם לא אלו שהם טובים מכם, לא צלמים מקצועיים או מנוסים יותר. זה פשט מאוד – בראש הרשימה מוצגים אתרים מקודמים. כאלו שחברת קידום אתרים עובדת לגרום להם להיות טובים בעיני גוגל ולכן הם מוצגים בראש הרשימה. אם חשוב לכם שלקוחות יפגשו בכם, וזה חשוב מאוד, עליכם לפנות אל חברת קידום אתרים. המקדם ינתח את המצב של האתר שלכם, את קהל היעד וכן ימפה את מפת המתחרים שלכם, ובהתאם לממצאים הללו הוא יתכנן את הדרך לבצע עבורם קידום. כתיבת תוכן הוא כלי מרכזי למדי בתהליך.

כתיבת תוכן עבור קידום אתרים נועדה להציג את האתר בעיני גוגל וגם בעיני הגולשים. לתת מידע בעל ערך ולספק אינפורמציה אמינה.

הוסף תגובה