למה טויוטה קורולה היא המכונית המשפחתית האהובה ביותר?

למה טויוטה קורולה היא המכונית המשפחתית האהובה ביותר?

בכבישי הארץ נעות מאות אלפי מכוניות בשלל סוגים ודגמים. הקטגוריה הנפוצה ביותר היא באופן טבעי המכוניות המשפחתיות, ובתוך קטגוריה זו מתבלט דגם ספציפי אחד – טויוטה קורולה.

אבזור בטיחותי עשיר

כמו כל דגמי טויוטה גם קורולה מתאפיינת באבזור בטיחותי עשיר.

בין השאר תמצאו ברכב המשפחתי הפופולרי בקרת סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, 7 כריות אוויר, זיהוי תמרורים, מערכת לבלימה אוטומטית במצבי חירום ועוד אמצעים חשובים הם חיישני חגורת בטיחות ומצלמת רוורס.

זיהום אוויר נמוך

עוד סיבה טובה לרכוש טויוטה קורולה היא רמת זיהום האוויר הנמוך של דגם זה – 3 (בסקאלה שכידוע מגיעה עד 15). כדאי לזכור שבנקודת הזמן הנוכחית כולנו כבר מודעים לחלוטין להשפעה המזיקה של זיהום האוויר על כדור הארץ, ומבינים היטב שאנחנו חייבים לשנות את ההתנהגות שלנו, בכל התחומים, כדי שנוכל להמשיך לחיות כאן, ועל כן דרגת זיהום האוויר היא אחד הפרמטרים החשובים כשמחליטים איזו מכונית לרכוש.

צריכת הדלק של טויוטה קורולה

צריכת הדלק של תת הדגמים השונים של טויוטה קורולה היא 7.2 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות בתוך העיר, ו-5.1 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות הבין-עירוניות. נתונים אלה הופכים את הקורולה למשפחתית משתלמת מאוד.

עיצוב מרשים

בדומה לדגמים אחרים של טויוטה עברה הקורולה מתיחת פנים לפני מספר שנים, וכעת גם המראה שלה מרשים, ובוודאי שביחס למתחרות האחרות בקטגוריית המכוניות המשפחתיות.

העיצוב של דגם זה מתאפיין בקווים זוויתיים וחדים שמייצרים מראה מכובד ובמידה מסוימת אפילו מיוחד. פנים הרכב יחסית פשוט, אבל האבזור עשיר וכולל בין השאר מערכת מולטימדיה מתקדמת.

הקורולה ההיברידית

עוד בשלהי המאה ה-20 הציגה טויוטה את המכונית ההיברידית הראשונה בייצור המוני. כעת, ב-2019, מוצגת הטויוטה הקורולה ההיברידית שנהנית מביצועים משודרגים ומבטיחה נסיעה שקטה וחסכונית במיוחד. הקורולה ההיברידית מוצעת עם מנוע 1.8 ליטר לצד המנוע החשמלי כשביחד הם מפיקים 122 כוחות סוס, צריכת דלק של עד 27 ק"מ לכל ליטר דלק ואת כל היתרונות שמאפיינים את הקורולות הוותיקות יותר: מערכות בטיחות מתקדמות, עיצוב נאה ומערכת מולטימדיה איכותית.

 

הוסף תגובה