התקנת מזגנים – איך עושים את זה נכון

התקנת מזגנים – איך עושים את זה נכון

במרבית המבנים בישראל, בין אם מדובר במבני מגורים, מבנים עסקיים, מסחריים ואחרים, אנחנו יכולים למצוא לפחות מזגן אחד. זה טבעי, שכן במדינה חמה אשר חלק מהאזורים בה מתמודדים עם לחות גבוהה, ויש בה שמונה חודשים בשנה קיץ, סביר להניח שאי אפשר להסתדר בלי מזגן, יש מבנים רבים בהם אפילו אנחנו נמצא יותר ממזגן אחד.

כל זה מעלה את השאלה, איך מתקינים מזגן בצורה נכונה. בין אם אנחנו רוצים להתקין מזגן ראשון במבנה ובין אם אנחנו רוצים להתקין מזגן נוסף, בין אם אנחנו רוצים להתקין חדש או בין אם אנחנו רוצים להתקין מזגן חלופי.

לפני שאנחנו נסביר כיצד מתקינים מזגן בצורה נכונה, חשוב לומר, אנחנו יכולים לרכוש היום מזגן הן בחנויות ורשתות למוצרי חשמל, הן אצל חנויות וטכנאי מזגנים שגם משווקים מזגנים מסוגים שונים, והן אצל חברות מזגנים אשר מייצרות ומשווקות את המוצרים שלהם.

כיצד אנחנו מתקינים מזגן בצורה נכונה?
ישנם כמה כללים בסיסיים להתקנת מזגנים.

כלל הראשון הוא, המזגן חייב להתאים לסוג המבנה ולסוג החדר. אנחנו יכולים לבחור בין מזגן מרכזי, מיני מרכזי או מזגן רגיל, אך בכל מקרה הוא חייב להתאים לגודל המבנה ולגודל החדר בו אנחנו מבקשים להתקין אותו. אנחנו לא יכולים להתקין מזגן קטן מדי ואין צורך להתקין מזגן גדול מדי.

הכלל השני, חשוב שאנחנו נתקין אותו במקום שייצור את האפקט הנכון ביותר, קרי, הקור או החום צריך לרדת מלמעלה למטה ולהתפשט על פני כל החדר.

הכלל השלישי, אנחנו צריכים להתקין מזגן חסכוני מבחינת צריכת החשמל והאנרגיה. יש לכך שתי סיבות, הראשונה היא שבצורה כזו אנחנו נחסוך בהוצאות החשמל השוטפות, השנייה היא, בצורה כזו נשמור על סביבה נקייה. היום אנחנו יכולים למצוא על כל אריזה של מזגן חדש דירוג שמסביר האם מדובר במזגן ידידותי לסביבה, נקי, או לא.

הכלל הרביעי, חשוב שנתקין את המזגן ביחס מתאים לכמות הפתחים שיש בו וכן ביחס נכון לכמות האנשים שעושים שימוש בחדר ולאופי השימוש בו, בין אם זה מגורים או עבודה.

הוסף תגובה