למה כדאי לכם להשקיע במערכת איתור לאופנוע?

למה כדאי לכם להשקיע במערכת איתור לאופנוע?

אם האופנוע שלכם חשוב לכם ואתם מעוניינים להגן עליו מפני גניבה, מערכת איתור לאופנוע היא הפתרון הכי טוב בשבילכם. למה? כי מערכת איתור משמשת כשכבת מיגון נוספת, קצת מתוחכמת יותר מהמנעולים המפורסמים לאופנוע שעדיין נמצאים בשימוש נרחב אצל רוכבי כלים דו גלגליים רבים, ולמעשה ניתן להתקין אותה על אופנועים, קטנועים, רייזרים, טרקטורונים, ואפילו על רכבים שאף אחד לא מוכן לבטח במקיף. אבל נניח לרגע שיש לכם ביטוח מקיף, עדיין חשוב שתדעו שמערכת איתור לאופנוע תגדיל באופן משמעותי את הסיכוי לכך שלא יהיה צורך להפעיל אותו בכלל, וזה כי הכלי האהוב יושב אליכם עוד לפני שאותו גנב יצליח להגיע למקום הבטוח שלו.

מדובר במערכת שמותקנת על האופנוע עצמו ויש לה יכולת לאתר בכל רגע את המיקום של האופנוע שלכם. מערכת איתור, מהחדשות שיש היום בשוק, גם תסתנכרן עם האפליקציה בסמארטפון שלכם, ככה תוכלו לדעת בעצמכם איפה הכלי נמצא גם כשאתם בחוף הים, נצלים בשמש על המחצלת שקיבלתם במתנה בעבודה.

מעבר ליכולת לאתר מיקומים, מערכת איתור לאופנוע תזהה כשמשהו חריג קורה ותתריע על כך. יכול להיות שמישהו הזיז את האופנוע מהמקום, ניסה לגרור או להעמיס אותו, ואף לפרק רכיבים אלקטרוניים שקשורים למערכות המיגון כדי לנטרל אותן. לא משנה מה קרה – אתם תדעו מיד ותוכלו להגיב במהירות המירבית.
מדובר במערכת חכמה שתלמד את ההרגלים שלכם, ותוכל לזהות אם נהגתם בצורה משונה או שמדובר בנסיעה במקום או זמן לא שגרתיים.

כדאי להזכיר שאיתור אופנוע גנוב אינו עניין של מה בכך, ולכן בנוסף ליתרונות המשמעותיים שהוזכרו למעלה יש גם את הדבר הגדול הזה שנקרא מוקד מבצעי. מוקד זה פועל עבורכם 24 שעות ביממה, תמיד מחובר למיקום המדוייק שלכם ומקבל התרעות במקרים כמו ניתוק של מצבר האופנוע. ניתוקים כאלה בדרך כלל מתרחשים במהלך הניסיון לגנוב את האופנוע שלכם, והמוקדנים יתעדכנו באופן מיידי אפילו אם אתם פספסתם את ההתרעה. במידה שזה אכן המצב ויש צורך בנוהל לאיתור אופנוע גנוב, הם אלה שמזניקים צוותים של סיירים שירדפו אחרי הכלי כדי להחזיר אותו. למקרה שהתבלבלתם, חברות הביטוח לא יכולות לספק לכם שירות כזה, פשוט עניין של עלות מול תועלת.

בגדול, נשמע שתוכלו לישון הרבה יותר טוב בלילה אם תתקינו מערכת איתור. אומרים שהשינה היא אחד היסודות החשובים ביותר לבריאות שלנו, אז מומלץ שתזדרזו ותשקיעו במערכת איתור לאופנוע שלכם עוד היום.   

הוסף תגובה