אל תשכחו לבדוק את החשבון

לא תאמינו כמה טעויות נעשות בקופה. הדפסה של מוצר פעמיים, קוד שגוי ועוד ועוד. טעויות אנוש קיימות, והן מחייבות אותנו לשמור על ערנות ולבדוק את התדפיס של החשבון בקופה. נכון שניאלץ מידי פעם לשאול את הקופאית בנוגע לסעיפים שונים בחשבון, אבל מצד שני אם ישנן טעויות, נעלה עליהן ונרוויח.

מאת גיל אורלי


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.