חשוב שהגולשים יראו אתר מעודכן ופעיל

מרכיב חשוב בדירוג האמינות שמקבלים אתרי מסחר, הוא הצגת המלאי המעודכן או מידע עדכני באתר. ידיעות בחלון החדשות עם תאריך שלפני חודשיים פוגם בתחושת הגולש כי מדובר בחנות פעילה. מוצרים שמוצגים במבצע כבר חודשיים פוגמים בביטחון הרכישה באתר. הגולשים מצביעים על תחושת מרמה וכי "אפילו המוצרים שבמבצע לא נרכשים באתר". חשוב מאוד לראות אתר פעיל, מעודכן, מלא מבצעים ומוצרים.

מאת מאיה בן שלום, מנהלת שיווק אינטרפרו


באדיבות המכון הישראלי לחוות דעת, מומחים ובוררים

הוסף תגובה