דרשו מהגולש למסור כתובת דוא"ל נגישה

כיום רוב אתרי האינטרנט מתחילים לנהל אינטראקציה כלשהי עם הלקוח לראשונה באמצעות כתובת האימייל שלו. מתבצע תהליך הרשמה קצר באתר. לאחר ההרשמה, נשלחת לתיבת האימייל הודעה פותחת יחד עם סיסמא חדשה אותה ציין הגולש, וכך מסתיים לו תהליך ההצטרפות לאתר. אך אין כל קושי היום לפתוח תיבת אימייל בפרק זמן של פחות מ-5 דקות על ידי אחד מספקי תיבות האימייל החינמיות כגון יאהו או הוטמייל, דבר שיכול להקל על הרמיה באתר ולכן המלצה ישירה לא לאפשר קבלת תיבות אימייל מספקי חינם. כאשר האימייל ניתן בצורה מסודרת מספק הגלישה (ISP) או ממסגרת מסודרת של הארגון (עבודה,לימודים וכו'…), הגולש יודע שהוא יכול להיות מזוהה ברגע ויהיה לו קשה יותר בשלב הכחשת העיסקה או בשלב "ההיעלמות".

מאת שלומי צרפתי, מנהל המוצר של מערכת הסליקה טרנזילה


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה