לפני שליחת הניוזלטר הראשון צריך להחליט על תדירות המשלוח

סוגיה חשובה שאתם צריכים להחליט לגביה, לפני שליחת הניוזלטר הראשון, היא תדירות המשלוח. הנקודה המרכזית היא ההבנה שהתדירות עליה אתם מחליטים מחייבת אתכם. הפחתת התדירות משדרת את המסר "אנחנו לא מצליחים לעמוד בהתחייבות שלקחנו על עצמנו".

משום כך, כדאי להתחיל עם ניוזלטר רבעוני או חודשי. בכל מקרה – לא מדובר בפעילות ניסיונית. הפסקה של משלוחי ניוזלטר לאחר שהתחלתם גוררת נזק תדמיתי רב. עדיף לא להתחיל.


אלה השיקולים מרכזיים יקבעו את התדירות המיטבית של משלוח הניוזלטר שלכם:
1. היכולת שלכם לייצר תכנים חדשים: בדקו באופן היפותטי – לו הייתם מוציאים דיוור בחצי השנה האחרונה, על מה הייתם יכולים לכתוב.
2. היכולת לייצר תכנים תקום ותיפול על האדם שאחראי על המשימה: אם אין אדם מתאים לכך בחברה, שקלו להוציא זאת ל-outsourcing.
3. מידת העניין של קהל היעד שלכם בנושא הניוזלטר: אנשים שמחים לקרוא חומרים ברמה גבוהה, הנוגעים להם או לתפקידם באופן אישי. אם מדובר בנושא המתקשר אליהם באופן עקיף בלבד, תדירות רבה מדי תניע אותם להסיר את שמם מרשימת התפוצה.
הקפידו על אחידות במשלוח: ניוזלטר היוצא על בסיס יומי צריך לצאת כל יום באותה שעה. ניוזלטר היוצא על בסיס שבועי צריך לצאת כל שבוע באותו יום, ניוזלטר היוצא על בסיס חודשי או רבעוני – יכולים לצאת "בערך" באותו יום בחודש, כיוון שהקוראים אינם זוכרים בדיוק מתי לצפות לו.


 נכתב ע"י אביטל יוגב


גלומניה, בניית אתרים בדגש שיווקי

הוסף תגובה