אין צורך להשקיע הון על קרמים לטיפוח

רוב מוצרי הקוסמטיקה הנמכרים ברשתות השיווק ובפרפומריות הם בבסיסם קרמים שלהם מוסיפים חומרים "פעילים" בריכוזים קטנים מאוד. עיקר התשלום מופנה לעיצוב האריזה ולפרסום המסיבי שמושקע במוצרים אלו, לכן אין צורך להשקיע הון על קרמים לטיפוח.


באדיבות יהודית מורי מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה טבעית, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.