גלית ורטהיים, מציינת מספר כללים כדי שהאיפור יישמר למשך זמן רב וייראה טוב

בעת איפור כלה, יש בידנו שתי מטרות עיקריות:

1. שהאיפור יחזיק מעמד לפחות למשך 10 שעות
2. לעשות את הכלה הכי יפה שאפשר


גלית ורטהיים, מאפרת הבית של איל מקיאג' המתמחה באיפורי כלה מציינת כי כדי להשיג את המטרות חשוב להקפיד על מספר כללים כדי שהאיפור יישמר למשך זמן רב וייראה טוב בצילומי הסטילס והווידאו לאורך כל החתונה :
1. מומלץ להשתמש במייק-אפ מוצק אשר נשאר על הפנים למשך זמן. חשוב למרוח שכבה עבה של המייק-אפ כדי שתתן כיסוי מרבי ותישמר לזמן רב.
2. מתחת לעיניים חשוב למרוח קונסילר, כדי לטשטש סימנים ועיגולים שחורים שנוטים להופיע מפאת חוסר בשינה. את הקונסילר יש להניח על-ידי טיפוף עדין בעזרת כריות האצבעות.
3. את המייק-אפ והקונסילר יש לקבע בעזרת פודרה, אשר בנוסף לפעולת הקיבוע, מעניקה לפנים מראה מט ואחיד.
4. באיפור העיניים ניתן לשלב בין צלליות מט לצלליות מבריקות שיוצרות מראה מרשים וזוהר. את צבעי הצלליות כדאי להתאים לבגד (אם הוא לא לבן) או לאביזרים הנלווים, כמו זר הכלה והתכשיטים.
5. כדי להבליט את עצמות הלחיים מומלץ ליצור הצללות לפני הנחת הסומק. ההצללות מבליטות את הלחיים ומעניקות מראה שלם לפנים. חשוב שגוון הסומק יתאים לגווני הפנים ושישתלב עם צבעי הצלליות והשפתון.
6. כדי שהשפתון יישמר לזמן רב ולא ייעלם לאחר שתי נשיקות לאורחים הראשונים, יש למרוח על השפתיים מייק-אפ ופודרה לפני שמורחים את השפתון. לאחר מכן יש לתחום את השפתיים בעזרת תוחם על בסיס שומני, ולמלא בעזרתו את השפתיים. לאחר מריחת השפתון על שכבה זו, יש להצמיד את השפתיים כשממחטת נייר (טישו) מונחת ביניהן. באמצעות פעולה זו, אנו מורידים שכבה עודפת של השפתון. לאחר פעולה זו יש להניח בטפיחה מעט פודרה שנשארה על ה"פאף" (כרית הפודרה) ולאחריה למרוח שוב את השפתון. פעולות אלה יבטיחו שהשפתיים יישארו מאופרות למשך זמן רב.
7. חשוב מכל – להיות קשוב לכלה ולהיענות לכל בקשותיה לגבי המראה בו היא חפצה.


באדיבות גלית ורטהיים, מאפרת הבית של חברת איל-מקיאג'

הוסף תגובה