סוגי החלקה יפנית

קואנטום, "שיסיידו"

ייחודה הוא בעושרה. מכילה, לצד הרכיבים הכימיים המשנים את מבנה השערה, גם מגוון גדול במיוחד של מינרלים, חומרים מרככים ומלחחים כמו פנטנול, נוגדי חמצון, פרוטאינים, ויטמינים A, C ו-E, סיליקונים, תמציות צמחים כמו אלוורה וג'ינקו בילובה ועוד, שמטרתם למנוע נזקים עתידיים של ההחלקה ולשפר את מראה השיער.


יוקו סיסטם, "פיטן"
הפורמולה מתבססת על מים מיוחדים הנקראים "מי זהב". כימאי החברה הצליחו לפתח זהב המתמוסס במים ויוצר פעולה כימית המפרקת את מולקולת המים לחלקיקים קטנים במיוחד. חלקיקים אלה, בתוספת חומרי ההחלקה, מצליחים לחדור לעומק השערה במהירות רבה יותר, ובכך מקצרים את משך השימוש בחומרים הכימיים ומפחיתים את הנזק.



מילק פרוטאין, IDA
פורמולה המתבססת על חלב טרי (כן, כזה שקונים בסופר). השילוב בין חום המגהץ, הוויטמינים וחומצות האמינו שמכיל החלב ובין הרכיבים הכימיים שחודרים לחלק הפנימי של השיער יוצר ריאקציה שמפרישה חומרים המתקנים את הקרטין ומשקמים אותו. החום גם מסייע לננו-פולימרים (חלקיקים קטנים ומוליכים) לעטוף את סיב השערה ולשמר את הלחות הטבעית שבה.



נוסחת החלב
מציעה חידוש מעניין נוסף: פורמולה מיוחדת לשיער עם גוונים, המרחיבה את קהל היעד שיכול ליהנות מההחלקה. גם המגהץ של החלקת החלב מותאם לשיער עם גוונים, ולכן דרגת החום הנמוכה בו היא 150 מעלות – ולא 160 כמו ברוב המגהצים – כדי לצמצם את הנזק לשיער פגיע ממילא.


מאת: רונית מוזיקנט


לכתבה המלאה, באתר Ynet


 

הוסף תגובה