קווים מנחים למי שרוצה להגיע לשילוב של תסרוקת וסקסאפיל

1. שמרו על פשטות. על קווים ישירים, על מה שמכנסים: 'אלגנטיות מאופקת'. לפעמים פשוט קשה להבין מדוע בעלים שלוחצים על נשותיהם לבנות מגדלים על הראש, עד שהן נראות כמו מנורות אהיל ויקטוריאניות.

2. אמצו לעצכן תסרוקת שהולמת את גילכן. אם עברתן את גיל העמידה והבעל מציע לכן לחזור לתסרוקת הפוני עם השיער הארוך – תאמרו לו: אין בעייה. אנחנו נחזור לפוני של גיל העשרה, כשאתה תחזור לגוף המשולש ולבטן השטוחה שהיתה לך אז.
3. התאימו את התסרוקת למוצא האתני שלכן. לכל קבוצה אתנית יש תרבות אסתטית שהולמת אותה – ואין טעם לאמץ אופנות של קבוצה אתנית אחרת, שרק יגרמו לך להראות מגוחכת.
4. היו גלויים ואמיתיים. אל תתחבאו מאחורי שיער. גלו את פניכן ואת עצמכן בפני כל. אל תבקשו ממעצב השיער שלכם תסרוקת כמו של שחקן כדורגל ידוע, או כמו של שחקנית קולנוע פופולרית. התסרוקת של אלי אוחנה לא תעשה מכם אלי אוחנה, והתסרוקת של מג ראיין לא תהפוך אתכן למג ראיין.
5. שימרו על פרופורציה בין השיער לבין מבנה הפנים והגוף. חפשו ומיצאו מעצב שיער שמכיר את החוקים והוא כבר ידע להתאים לכם תסרוקת שתמשוך את העין לחלקים היותר יפים שלכם, ותסיט אותה מהחלקים הפחות מחמיאים.


באדיבות אינדולה, צבעי שיער ואביזרים מקצועיים

הוסף תגובה