איפור מיוחד לערב סוף השנה האזרחית

נשיקת חצות רומנטית? או בוסה עסיסית ולחה?. איך שתחליטו….אבל על איפור מיוחד לערב סוף השנה האזרחית קשה לוותר, ירין שחף, מציע איפור בהשראת סצנת המועדונים . הרעיון הוא איפור שלא מתבייש להראות על גבול המנוכר, כהה, מעושן, עמוק, חודרני ומזוגג . "במקום בו עשיית עיניים הוא העיקר, המיקוד באופן טבעי הוא באותו איבר, מכאן כבר כל האמצעים כשרים…. לצד הצלליות הכהות מצטרפות כמובן אבקות נצנצים בגוון הכסף(בלי זה אין סילבסטר ) אז….רגע לפני שאתם יוצאים לדגמן בילוי קבלו את המדריך ללוק ה"קלאברי".

 

לפני הכול ובעונת החורף בפרט מומלץ למרוח על הפנים קרם לחות ולהמתין כעשרים דקות לספיגה מוחלטת. הניחו מייק אפ נוזלי מהסוג הדק כזה שזיעת הריקודים לא תהפוך אותו לבוצי. קבעו את המייקאפ בעזרת פודרה שקופה.

 

הניחו צלליות כהות בצורת שקד מסגרו את העיניים בעיפרון לבן להדגשת הקונטרסט . להשלמת המראה הדרמטי ניתן לצייר (בעזרת מכחול מהול במים עם מעט צללית שחורה)ריסים מאורכים ומוחצנים.

 

מי שמתעקשת להחליף את הגלוס היום יומי בשפתיים אדומות אש. הנה טיפ שיגרום לליפסטיק לשרוד שעות נוספות: הניחו שכבת מייק אפ על השפתיים וקבעו בעזרת טלק דק, מירחו את שפתון ושוב הניחו טלק .עכשיו מירחו שיכבה נוספת ואחרונה של השפתון. (הליפסטיק יקובע וישרוד שעות).

 

הגברים הנועזים בניכם מוזמנים גם הם להתהדר במראה המאופר (לא כל  יום מסתיימת לה שנה).

 

ועכשיו אחרי כל זה לכו תתנשקו עד שיצא לכם עשן….

הוסף תגובה