כיצד לפזר את מילות החיפוש בין דפי האתר

ראשית אזכיר שמנועי החיפוש אוספים, מדרגים ומציגים דפי אינטרנט ולא אתרי אינטרנט. לכן לאחר שאתם קובעים את אוסף מילות החיפוש שמייצגות את העסק שלכם עליכם לתכנן את הפיזור שלהן בין דפי האתר.

בשלב זה עליכם לקבוע את מבנה האתר. הניסיון קובע שלא כדאי לבסס דף אינטרנט על יותר משתי מילות חיפוש. לכן לאחר שמצאתם את רשימת מילות החיפוש שבאמצעותן אתם רוצים לבלוט במנועי החיפוש עליכם לפזר אותן ביחידים או בזוגות בין דפי האתר.
המבנה המומלץ לאתר הוא מבנה היררכי שבו דף הבית מכיל את מילות החיפוש הכלליות ביותר וככל שיורדים ברמת ההיררכיה המילים והביטויים נעשים ספציפיים יותר.
חישבו למשל על אתר שעוסק בגננות. באתר כזה דף הבית יתבסס על מילים כמו "גננות" ו"גינה". בהיררכיה הנמוכה יותר יופיעו דפים שמבוססים על מילות חיפוש כמו "קקטוסים", "כלי עבודה לגינה" או "גנים יפאניים".


באדיבות רוני הורביץ, סודות השיווק באינטרנט

הוסף תגובה