דף השער

* דף השער הוא לא המקום לשפוך את כל המידע על החברה בשביל זה יש את עמוד "אודות החברה", המידע בעמוד השער חייב להיות תמציתי.


* דף השער הוא לא המקום בו יש להציג את כל קטלוג המוצרים של החברה אלא רק את המובילים שבהם או את אלה שבמבצע ולא את כל קטלוג המוצרים לזה יש את דפי הקטגוריות השונות.


* דף הבית אינו המקום לכתוב בו את כל חדשות החברה וההודעות שלה לעיתונות, אפשר ואף רצוי לתת את הכותרות עם הפנייה לדף פנימי באתר בו ניתן לקבל פירוט ורק מי שרוצה יוכל להקליק ולהגיע לאותם דפים.


* דף השער אינו הדף האישי של מנכ"ל החברה או בעלי החברה, אפשר להתפאר , להשוויץ או לדבר על הצורך בשלום עולמי אבל לא להגזים.


* אתר טוב הוא בו ישנם מס' דפים אז לא לדחוס הכל בעמוד השער, תשאירו קצת לעמודים הפנימיים, חלק את האתר לנושאים והקדש לכל נושא עמוד נפרד בו ניתן לפרט בצורה ברורה ומפורטת על אותו נושא ורק עליו, תאמין לי גם גוגל יואהב את זה.


באדיבות טופ אינטרקטיב, פתרונות פרסום באינטרנט

הוסף תגובה