אל תשמיץ את היריב

המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא שקובע את הרכישה אבל בראש וראשונה אנו משווקים אחריות ואמינות. גם אם הסוכן המתחרה אינו נוהג לפי כללי האתיקה, הדגש את יתרונותיך, בלי להשמיץ, ותן ללקוח להחליט. למד מכישלונות המתחרים ומהצלחותיהם – אבל שמור את המסקנות לעצמך. אל תזלזל בחברות ביטוח – בהמשך לאמור לעיל, הרי אינך יודע עם מי תעבוד מחר או בעוד שנה או שנתיים או איזה מיזוג או רכישה יקרו בשוק הביטוח. יש לקוחות בעלי זיכרון לטווח ארוך. הדגש את היתרון היחסי של חברת הביטוח שאתה מייצג מבלי לפגוע בכבודן של חברות הביטוח האחרות.


יועצת ביטוח קטיה שוורצמן, albit

הוסף תגובה

כדי להוסיף תגובה עליך להיות גולש רשום באתר

   
עדיין לא התפרסמו תגובות.