כיצד לבחור מולטי-ויטמין לגיל הזהב ?

בעולם בו עולה תוחלת החיים בהתמדה, חשוב לשמור גם על איכות החיים ובעיקר על זו הקשורה לבריאות טובה, ראש צלול ונפש בריאה. כיום אנו יודעים כי מרבית המחלות הקשורות לגיל המבוגר, יחמירו כתוצאה מחסר תזונתי מתמשך ואין זה סוד, כי מרבית האוכלוסייה המבוגרת סובלת מחסר מסוים, כזה או אחר, בויטמינים, מינרלים ורכיבים תזונתיים חיוניים אחרים, גם אם היא מקפידה על תזונה מאוזנת. שימוש בהשלמות תזונתיות חשוב במיוחד בגיל המבוגר בשל הירידה ביכולתו של הגוף לספוג ולהטמיע ויטמינים ומינרלים חיוניים מן המזון, ובשל הצורך העולה בחיזוק הגוף ובהגנה מפני מחלות, דווקא עם העלייה בגיל. נטילת יומיומית של מולטי-ויטמין שהרכבו הותאם במיוחד לגיל המבוגר, תשפר התמודדות עם מצבי לחץ ודיכאון, תגביר חיוניות וערנות, ובעיקר תהווה תמיכה איכותית בשמירה על בריאותנו. על כך בבואכם לבחור מולטי-ויטמין ייחודי לגיל הזהב עליכם לשאול מספר שאלות:


1. האם המינונים הותאמו במיוחד לגיל המבוגר? בדקו כי המולטי-ויטמין אותו אתם נוטלים יכיל רמה גבוהה של נוגדי-חמצון כדוגמת ויטמיני C, E, בטא-קרוטן טבעי, ומינונים מתאימים של מינרלים, הבונים מנגנוני הגנה נוגדי חמצון בגוף. גורמים אלה מחזקים את מערכת החיסון ומגבירה את החיוניות.


2. האם המולטי-ויטמין שבחרתם מכיל הרכב מלא של ויטמיני B, בעלי מנגנון ספיגה משופר? ספיגה לקויה של ויטמיני B , בין אם מקורה במזון ובין אם מקורה במולטי-ויטמינים שאינם מביאים בחשבון את הירידה המשמעותית ביעילותה של מערכת העיכול, המופיעה עם העלייה בגיל, עלולה לגרום להאצת תהליכי הזדקנות ותהליכים ניווניים שונים. חסר בויטמיני B ובעיקר חומצה פולית, B-12 ו- B-6, מוביל באופן ישיר להיווצרותם של חומרים רעילים הגורמים למחלות לב, טרשת עורקים ואוסטאופורזיס. חסר זה יוביל לפעילות לקויה של המוח, להפרעות בריכוז ובזיכרון, ועלול אף לגרום לדיכאון קליני ולסניליות.


3. האם המינרלים במולטי-ויטמין שלכם אכן מותאמים ליכולת הספיגה של הגוף, הפוחתת עם הגיל? חשוב כי המינרלים המצויים במולטי-ויטמין ייחודי לגיל הזהב, יהיו על בסיס אורגני. דבר זה מבטיח את זמינותם וספגתם האופטימלית בגוף. ירידה, ולו חלקית, ברמות המינרלים בגוף, עלולה לפגום בתפקודן התקין של מערכות רבות בגוף כגון מערכת החיסון, מערכת העיכול, הלב וכלי הדם, תיקודי המוח ועוד.


4. האם המולטי-ויטמין שלכם מכיל צמחי מרפא התורמים לחיזוק מערכת החיסון ולשמירה על המרץ והחיוניות? מולטי-ויטמין המיועד לגיל הזהב חיוני כי יכיל צמחי-מרפא התורמים חיוניות ומרץ, משפרים את העיכול, מחזקים את מערכת החיסון ומהווים השלמה למגוון הרכיבים החיוניים לתפקודו התקין של גוף.


 באדיבות סולגאר

הוסף תגובה