מה עדיף, לקנות אתר או לשכור אתר

התשובה היא חד משמעית. עדיף לקנות אתר אינטרנט מחברה מקצועית לבניית אתרים!. כשתבחרו לשכור אתר על בסיס חודשי, תאלצו לבנותו בעצמכם על גבי ממשק ניהול שלא תמיד יהיה נוח לתפעול ומעבר לכך התוצאה תהיה ברוב המקרים מגוחכת עד מאוד. כשם שלא תתפרו לבדכם את חליפת הכלולות שלכם כך כדאי תחשבו פעמיים לפני שתחליטו לבנות בעצמכם אתר אינטרנט.

גם בנושא הכלכלי עדיף לפנות לחברה לבניית אתרים שתבנה עבורכם את האתר. התשלום אותו תשלמו יהיה חד פעמי ומעתה ועד עולם האתר ברשותכם, כולל קבצי המקור שלו – מומלץ לבדוק שאכן תקבלו לידיכם את הקבצים הללו. לאורך זמן התשלום החודשי שבדרך כלל יגולם לידי תשלום שנתי, יהיה יקר עשרות מונים מהמחיר אותו תשלמו לחברה עבור קניית האתר. כך גם תהיו מוגנים בפני פשיטת רגל אפשרית וסגירת האכסון של האתר המושכר שלכם . בעיה נוספת שנתקלתי בה לעיתים קרובות היא שאנשים שכרו אתר אינטרנט, נאלצו, לאחר ניסיונות לא מוצלחים להקים את האתר בעצמם, לפנות לחברה לבניית אתרים על מנת שתבנה עבורם את האתר ששכרו, ולתדהמתם שילמו מחיר כפול ומכופל עבור האתר המושכר שלהם.
לסיכום, קניית אתר תמיד תהיה זולה יותר ואיכותית יותר עבורכם ולא תאלצו לדאוג ולחכות שעות ושבועות ל"שרות הלקוחות" של החברות להשכרת אתרים.

הוסף תגובה