כמה סוגי פילינג קיימים

את טיפול הפילינג ניתן לחלק לשתיים: ישנו הפילינג המכאני וישנו הפילינג הכימי. הפילינג הכימי נעשה ע"י רופא ואילו הפילינג המכאני נעשה ע"י קוסמטיקאית מחומרים טבעיים בלבד. הפילינג המכאני עצמו מכיל 3 דרגות:

פילינג קל: זהו פילינג עשוי גרגירים עדינים. את הגרגירים משפשפים על העור בעדינות כאשר פעם בשבוע תועיל לעור יבש ושימוש יומיומי יועיל לבעלי עור שמן. לפילינג הקל אין כמעט תופעות לוואי ואף ניתן לעשותו לבד בבית.
פילינג בינוני: זהו פילינג עשוי חומצות פירות וירקות. פילינג זה נעשה אחת לחודש לערך ויועיל לזרימת הדם והחמצן בעור ולעיתים לחידושו של העור לגמרי. גם הפילינג הבינוני מתאים לכולם ואין בו רמת סיכון ממשית.
פילינג עמוק: זהו אכן פילינג עמוק לקילוף העור. זהו פילינג המתבסס על תערובות שונות של צמחים, אלמוגים ותמציות פירות. פילינג זה חודרני יותר ועל כן יש לנהוג בזהירות רבה יותר לאחריו, משמע, להימנע מחשיפה לשמש וכן למרוח מסנן קרינה גבוה במיוחד. בנוסף, יש לחזור לביקורת אצל הקוסמטיקאית כמה ימים לאחר הפילינג העמוק על מנת להחזיר לעור את לחותו ולסיים את עבודת הקילוף. זהו פילינג מחדש עור, מבהיר כתמים, מטפל באקנה, צלקות, קימטוטים, מעורר את חילוף החומרים בעור וגורם לו לשוב ולהיות רך וחלק. פילינג זה נעשה רק ע"י קוסמטיקאית מוסמכת וחשוב לנקוט בכללי זהירות לאחר הטיפול.

הוסף תגובה