מבחן GRE- הכתיבה האנליטית

בפרק הכתיבה האנליטית נבחנת היכולת של הנבחן להביע רעיונות מורכבים בצורת חיבור קריא וקל להבנה וזאת מבלי לפספס את הדבר העיקרי- מענה על השאלה המקורית שנשאלה בתחילת החיבור. ככל שתראו ע"י החיבור שכתבתם שהבנתם את השאלה שנשאלה כך יעלה בהתאם גם הציון שתקבלו על החיבור. איכות התשובה שתענו גם משפיע על הציון כמו כן גם דקדוק נכון בטקסט, עד כמה הכתיבה שלכם היא מסודרת ורציפה, עד כמה היא מובנת, עד כמה האיות והתחביר שלכם נכונים. ישנם הרבה פרמטרים שנלקחים בחשבון כשבודקים את החיבור שלכם ולכן עליכם לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

אורך החיבורים אינו ארוך במיוחד- 45 דקות עבור ה- issue וחצי שעה עבור ה- argument. בהתחשב בכך שאינכם מכירים את הנושא שעליו אתם תידרשו לכתוב, אלו פרקי זמן לא ארוכים כל כך לכתיבה של טקסט. קחו בחשבון גורם נוסף- הלחץ שאתם שרויים בו במהלך הבחינה והנה עולה גורם נוסף שיעכב אתכם בכתיבת החיבור ויעלה לכם בדקות יקרות. עליכם לבנות את הטקסט בראש במשך כמה דקות על מנת שהוא יצא לכם בסדר הגיוני וקריא, אחרת אם תכתבו פשוט מה שיעלה לכם לראש תמצאו את עצמכם עם טקסט לא אחיד ומסודר שיגזול מכם זמן יקר כי תנסו לארגן אותו בכל דרך אפשרית.
אל תזלזלו בהכנה נכונה למבחן ה- GRE שכן אתם עלולים למצוא את עצמכם בבחינה שאין לכם מושג איך אתם עוברים אותה. תשקיעו את הזמן הנדרש על מנת שלא תופתעו בהמשך ותוכלו להצליח בבחינה מבלי לחזור עליה פעמים רבות.
הטיפים עבור מבחן GRE נכתבו באדיבות ביה"ס האמריקאי המבצע קורסי הכנה לקראת בחינת ה- GRE.

הוסף תגובה