הקופירייטר – תחנה ראשונה בדרך לבניית אתר אינטרנט

הקופירייטר (רעיונאי, בעברית), הינו אדם חיצוני ואובייקטיבי, שיש לו היכולת והכלים לבחון את העסק מבחוץ ללא דעות קדומות.


בשלב הראשון הקופירייטר ילמד את צרכי העסק ויבין באיזו דרך ובאילו מצבים אתר האינטרנט יוכל להועיל לעסק.


בשלב השני ייבנה קו רעיוני שיווקי אשר על-פיו האתר יהיה בנוי. קו זה ילווה את הצגת התכנים, שילוב הלוגו, הוספת סיסמאות וסלוגנים מתאימים לעסק, למוצריו ו/או לשירותיו.


השלב השלישי – לאחר בניית קו רעיוני המשלב אלמנטים שיווקיים, השלב השלישי יתמקד בעיצוב המבנה הגראפי של האתר. על העיצוב הגראפי להיות ברור ולהתאים למבנה הרעיוני. המבנה הגראפי צריך להיות אחיד וברור בכל הדפים. זכרו! חשוב מאוד לשים לב לכך שהצד הגראפי לא "יגנוב את ההצגה" מהקו הרעיוני והתוכני של האתר. לא אחת אנחנו מתלהבים כל כך מגרפיקה מהממת – צבעונית, קופצנית ורועשת – ושוכחים את העיקר: העברת התכנים והצגת הרעיון העסקי. הגרפיקה הינה אמצעי, ולא המטרה!


מאת טוני ירון, מנכ"ל חברת וובאקשן בע"מ


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק של ישראל

הוסף תגובה