יצירתיות יתר לא מבטיחה שהתוכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם

היזהרו מיצירתיות יתר.

אצל חלק מהקופירייטרים, משפט אחד עשוי לכלול בו זמנית: מסר דו משמעי, לשון נופלת על לשון, שימוש סימולטני בשתי שפות ועוד התחכמויות כיד הדמיון והלשון. הוירטואוזיות הזו בהחלט מעוררת התפעלות, אך לא מבטיחה, שהתוכן אכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם. כעקרון, אם קראתם תוכן משכנע ולא הרגשתם שעומד שם קופירייטר מאחור, יש לכם סיכוי שמדובר באמת באיש מקצוע.


באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג

הוסף תגובה