שיפוץ חיצוני לבניין

 

על פי ממצאים בשוק הנדל"ן נראה כי דירות שנמצאות בבנייני מגורים מטופחים, נמכרות מהר יותר ובערך רב יותר, מאשר בבניינים שהם מוזנחים יותר. שיפוץ חיצוני לבניין, יקנה מניעה של הידרדרות קיצונית של חזות הבניין. וועד בית שגורם למצב של הידרדרות בהזנחת הבניין, יגרום לכך, כי התשלום על השיפוץ החיצוני של המבנה, יהיה יקר בהרבה יותר. זו הסיבה שיש לשפץ או לתקן את מראה הבניין בכל כמה שנים ולא לתת לשנים רבות לעבור, מבלי שבוצע בבניין אף שיפוץ.

ניתן לחפות את בניין המגורים באמצעות חיפוי אבן או שיש שיקנה מראה מהודר יותר ולא יהיה צורך בחידוש הטיח החיצוני. יש למצוא חברות שמבצעות שיפוץ בניינים במשך שנים רבות, כאלה שיש להן צוות שמתמחה בעבודת שיפוצים בגובה ובעל רישיון מיוחד לכך וכן את הכלים שיש להשתמש לעבודה ספציפית ומורכבת זו.

 

מציאת מימון לשיפוץ החיצוני של הבניין

 

כאשר יש לבצע שיפוץ מאסיבי של בניין המגורים, יש למצוא מקורות מימון, היות ומדובר על סכום גבוה של כסף. אם ישנה בעיה של גיוס הכספים עבור שיפוץ הבניין, ניתן יהיה למצוא דרכי מימון יעילות, כגון:  מענק מימון מטעם האגודה לתרבות הדיור או בהלוואה  נוחה ע"י העירייה. מדובר לא על הסכום במלואו הנדרש לשיפוץ בניין המגורים, כי אם סכום חלקי שאת השאר יצטרכו הדיירים בבניין לממן מכיסם.

 

כאשר חושבים על שיפוץ חיצוני של בניין המגורים, כדאי כבר לשלב בעבודה זו גם את חיזוק המבנה, מה שיסייע בשמירה עליו ובבטיחות המבנה לשנים רבות. יש לבצע בדיקה בבניין כגון ביקורת מבנה לפני תחיל השיפוץ החיצוני של המבנה.

 

בחירת חברת שיפוצים המתמחה בשיפוץ חיצוני לבניין- ידיים טובות

 

כאשר דיירי הבניין יחד עם וועד הבית, מתארגנים לקראת שיפוץ חיצוני לבניין, כדאי לבדוק כמה אופציות ולהגדיר את מטרת השיפוץ, התקציב והסכם בכתב מהדיירים שמעוניינים בשיפוץ משותף זה.  הבחירה בחברה שתשפץ את המעטפת החיצונית של הבניין היא מכרעת ולכן יש לבחור בחברה קבלנית, אשר מתמחה בשיפוץ מורכב ומקצועי זה. חברת השיפוצים  ידיים טובות, הינה חברה ידועה הקיימת כבר 30 שנה ומתמחה בשיפוץ של בנייני מגורים רבים.  החברה עושה שימוש במכשור מתקדם וצותת עובדים מיומן בעל רישיון מיוחד לעבודה בגובה. ידיים טובות, משתמשת בחומרי בנייה איכותיים בלבד ומוציאה תחת ידיה בניינים משופצים שנראים כחדשים ומעלים את ערך הדירות.

הוסף תגובה