אינסטלטור מומחה ברחובות

 

אם אתם גרים באזור רחובות ומחפשים בעל מקצוע כגון אינסטלאטור, כדאי כי תחפשו בעל מקצוע שיש לו שנים ניסיון וכן, צוות, מכשור משוכלל ועדכני וביובית שתוכל לשחרר סתימות ולבצע שטיפת צנרת ביוב. אינסטלאטור מקצועי ידע לפתור בעיות שונות ומגוונות כמו בעיות בצנרת המים ובעיות שונות במערכת הביוב

 

תיקון צנרת ברחובות

 

ישנם מקרים שבהם אנו רואים עובש בקיר, טיח שמתקלף, במיוחד באזורים כמו הקיר שמחבר בין חדר שינה לחדר האמבט. רק אינסטלאטור שיש לו ציוד משוכלל כגון מצלמה תרמית, יכולה לחדור מבעד לקירות ולצלם את האזור המדויק של הנזילה. מכשיר זה, מסייע ופותר הרבה בעיות ולכלוך וכן חוסך בהוצאות כמו חציבה מדויקת בקיר במקום המדויק של הצינור ששבור או אזור הדליפה. ייתכן כי באמצעות המצלמה, האינסטלאטור ימצא שרוב הצנרת כבר ישנה , הוא יציע להחליף את מערכת האינסטלציה בחדשה יותר כך שיהיה לכם שנים של שקט, ללא נזק לנכס כמו רטיבות בקירות.

 

פתיחת סתימות ברחובות

 

אחת הבעיות הנפוצות במערכת האינסטלציה היא סתימה במערכת הביוב. ישנם כמה וכמה גורמים, הראשון בהם הוא הזנחה ואי שמירה על מערכת האינסטלציה, כאשר בני הבית משליכים לאסלה ניירות טואלט, קיסמי אוזניים, מגבונים לחים, תחבושות היגייניות ועוד. לאחר זמן קצר הסתימה לא תאחר לבוא ותגרום לבית לחדול מפעילותו עד לתיקון המלא. יש לשמוע להוראותיו של האינסטלאטור על מנת לחסוך בהוצאות על אינסטלאטור שלפעמים יצטרך להגיע גם בשעות הלילה המאוחרות בשל הסתימה שהופכת להיות כבר מפגע תברואתי, כאשר הביוב עולה על גדותיו.  הגורם השלישי והשכיח יותר הוא צמיחה של שורשים עבים בתוך מערכת הביוב, מה שסותם את מעבר מי בקולחין בביוב.

 

איתור נזילות ברחובות

 

אחת הבעיות הקשות יותר בתחום האינסטלציה הן נזילות סמויות. לפעמים לוקח זמן רב עד שאנו חושדים כי ישנה נזילה ובזמן זה, נגרם נזק למבנה בגלל המים שחלחלו בקירות והחלישו אותם. על מנת להימנע ממצבים אלה, יש להזמין בכל שנה אינסטלאטור, בכדי שיבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית שתזהה גם את הנזילה הקטנה ביותר שכן אם היא לא תתגלה בזמן היא תחמיר ותגרום לנזק רב.

 

תמיד כדאי להזמין אינסטלאטור מאזור מגוריכם. אם אתם גרים ברחובות, כדאי להזמין אינסטלטור ברחובות כמו חברת אשר אינסטלציה, אשר מתמחה מזה שנים רבות בכל התקלות הקיימות אם: איתור נזילות באמצעות מצלמות תרמיות, איתור סתימה ביוב באמצעות מצלמות רובוטיות, החלפת צנרת מים, תיקון מקומי של צנרת ועוד. העבודה של אשר אינסטלציה היא נקייה ולאחר התיקון של הצנרת לא יישאר לכלוך.

 

 

 

הוסף תגובה