מוצרי קד"מ לעסקים שרוצים להוביל

כמו שעון היד וכמו החולצה המכופתרת שאתם לובשים, מוצרי קד"מ והפרט עטי יוקרה אומרים עליכם משהו וכלל שהם יותר משובחים ואיכותים, כך המשהו הזה יותר טוב.

בעידן הטכנולוגיה והמחשבים כתיבה ידנית נדחקה לשוליים. בתי ספר משתמשים באייפדים לכתיבה ואפילו ספרים מזמן המירו את עצמם לאלקטרונים. כתיבת מכתבים זה מזמן אאוט כי האימייל הגיע ורמס את השוק הזה ובסופו של דבר – כולנו נהיינו דיגיטליים ועם האצבעות שלנו אנחנו עושים לא יותר מכמה קליקים פשוטים.

עטי יוקרה לא נועדו לכתיבה, כי עם כתיבה מזמן סיימנו.  בעטים האלו יש בהם הרבה מעבר. עטים כאלה נעדו בראש ובראשונה להגיד לעצמכם משהו. אם חלק מהשווי שלכם את מבססים על הלבוש והסגנון שלכם, אז העט שלכם הוא חלק אינטגרלי מזה. בפן השני, הם נועדו להגיד לאחרים משהו – סמל הסטטוס שלכם ויוקרה שאתם משדרים מתבססת על האקססוריז שלכם: שעון, שרשרת, עט.

בבחירת מוצרי קד"מ ובפרט עט היוקרה שלכם יכולה להיות משימה לא קלה בכלל, לכן איגדנו לכם כמה פרמטרים שכדאי שתקחו לידי ביטוי לפניי הקניה המיוחלת:

איך בוחרים עטי יוקרה?

מי אתם? – הכירו את עצמכם ודעו מה מתאים לכם. כל אחד הוא מיוחד וכל אדם אוהב דברים אחרים. מה הדברים שאתם אוהבים? מי אתם באמת? ברגע שתדעו לענות על השאלות האלה ואפיין את עצמכם תוכלו להתקרב צעד נוסף אל עבר בחירת עט שיתאים לכם בצורה מושלמת ושתהיו מרוצים ממנו.

מה אתם רוצים לשדר? – עטים שונים משרדים דברים חשוב. חשוב שתדעו מה הוא המסר שאותו אתם רוצים להעביר לסביבה שלכם. צהב או משהו אחד וכסף משהו אחר, כל צורה מעידה על דברים אחרים. חשבו עם עצמכם מה אתם רוצים שיעבור לאנשים בראש ברגע הראשון שהם רואים אתכם מוציאים את העט לחתימה על מסמך חשוב.

איכות – וכמובן, כמו בכל מוצר וכמו בכל דבר בחיים, על איכות לא מתפשרים. המון עטים בשוק מגיעים במסווה יוקרתי ולאחר שני שימוש שובקים חיים. עטים יוקרתי חייב להיות עשוי מהחומרים המשובחים ביותר על מנת שיכול לשרת אתכם זמן ורב ולהיות המוצר שבאמת רציתם.

הוסף תגובה