אטרקציות לחתונה – יוצרים ביחד חוויה של אירוע

כל זוג רוצה שהאירוע שלו יהיה אירוע בלתי נשכח. אירוע עם אטרקציות מעניינות ומלאות שמחה הופך את האירוע לחוויה ולזיכרון טוב שישמר אצלכם בני הזוג ואצל האורחים.

פורמט האירוע הרגיל- שכולל קבלת פנים עם בני המשפחה, כניסה לחופה עם "בואי כלה" של אחינועם ניני וריקודים בין המנה הראשונה לשנייה כבר לא מעניין ואף אורח לא יתלהב מאירוע כזה. גם עבורכם, בני הזוג שחוגגים חתונה- לבטח אתם מחפשים אירוע הרבה יותר מעניין. כדי לשדרג את האירוע ניתן להוסיף לו אטרקציות לחתונה.

אלו אטרקציות לחתונה יש?

ניתן לחלק את האטרקציות לפי הזמן בו הם משתלבים באירוע:

  • אטרקציות לכניסת הכלה לחופה- עשן לבן, שופרות, מעגל מתופפים, ליווי נגנים חיים.
  • אטרקציות לסימון רגעי שיא בחתונה כמו סיום טקס החופה או ריקוד הסולו- בלונים מתפוצצים המעיפים עשרות בלונים בחופה, עשן כבד וזיקוקים.
  • אטרקציות לרחבת הריקודים ולאווירת שמחה- מעגל מתופפים, בובות ענק, בובות אלכוהול.
  • אטרקציות קבועות במהלך האירוע לשימוש האורחים ולהוספת יופי- בר מתוקים, בר אלכוהול נייד, בלוני אורז ועיצוב בבלונים.

כדי ליצור אירוע יוצא דופן מומלץ לחבר בין כמה אטרקציות לחתונה ולפרוש אותן לאורך כל האירוע כדי שלרגע לא יהיה משעמם. גם אם מצאתם אטרקציות במחיר משתלם, אל תעמיסו באירוע בהמון אטרקציות באותו זמן – למשל בריקוד הסולו הראשון שלבו בין בלונים מתפוצצים לעשן כבד, היוצרים אוירה מרשימה וקסומה. אל תצרפו גם זיקוקים כי האורחים יתבלבלו מהעומס. יש אטרקציות המשתלבות יחד, אבל, יש כאלו שימשכו תשומת לב אחת מהשנייה ולא ישתלבו כמו בלונים מתפוצצים וזיקוקים.

התייעצו עם החברה ממנה אתם משכירים את האטרקציות, החברה תדע להמליץ לכם למתי כל אטרקציה מתאימה, כדי שתיצרו אירוע מרשים ויוצא מהכלל.

 

 

הוסף תגובה