אז איך קוראים לנסיכה הקטנה שנולדה? מחפשים מקום לבריתה במרכז?

חוגגים בריתה? מזל טוב! רגע אחרי הלידה יש מצבור הכנות ודברים חדשים ללמוד. באולמי אוויה יודעים שגם ככה אתם ההורים החדשים עמוסים, ודואגים לכם לכל מה שתצטרכו באירוע, בלי שתצטרכו לטרוח יותר מדי.

נקודת השיא בבריתה היא טקס הענקת השם. הרגע בו כל האורחים מצטופפים מסביב לתינוקת וההורים מכריזים על שמה. הטקס כולל גם את דבר ההורים וברכות מחברים קרובים ולעיתים גם דבר תורה. כדי שעיקר הטקס לא יתפספס יש לבחור מקום לבריתה במרכז עם מערכת סאונד והגברה מקצועיות, הכולל מיקרופון ומקרן ותצוגת תמונות במהלך האירוע.

טקס הענקת השם בבריתה-

בדיוק כמו לפני כל טקס חשוב, את המצגת מומלץ להריץ לפני האירוע לבדיקת חיבור של הסאונד ומוזיקת הרקע, ולאחר מכן לבדוק את איכות הסאונד וצורת השימוש במיקרופון. הצוות של האולם יכין הכל עבורכם, כך שתצטרכו להגיע רק מעט מוקדם לוודא שהכל לשביעות רצונכם. הכנה מקדימה, ביחד עם איש צוות טכני של אולמי אוויה שילווה אתכם, תבטיח כי טקס הענקת השם יעבור בצורה חלקה וכל האורחים ימצאו בו עניין.

באולמי אוויה תמצאו לא רק מערכת הגברה איכותית, אלא הרבה מעבר. כמצופה ממקום לבריתה במרכז

בעיצוב יוקרתי ועשיר, הקייטרינג באולמי אוויה טעים להפליא ומוכן בקפידה, ומוגש על ידי צוות מלצרים מיומן ומקצועי. בנוסף, לרשות האורחים בית מלון צמוד לשהייה בלילה ולחגיגת שבת משותפת לאחר האירוע. האולמות ממוקמים במרכז כך שהם נוחים להגעה מכל קצוות הארץ.

בהיריון וחושבים על מקום לבריתה במרכז ? בואו לבדוק את אולמי אוויה ותחסכו בדיקת מקומות אחרים. באולמי אוויה תמצאו כל מה שצריך להפוך את הבריתה מעוד אירוע באמצע היום, לאירוע שכיף להגיע אליו מהעבודה ולהעביר כמה שעות עם משפחה וחברים.

הוסף תגובה