Call Center – אתה חייב את זה לעסק שלך

יש משרד גדול ומרווח, צוות מקצועי, פתרונות חשמל ומחשוב מתאימים ובעצם כל מה שצריך כדי לנהל עסק מצליח. רגע, מה לגבי Call Center?

בעידן המודרני עסק לא יכול להתקיים בלי פתרונות מחשוב ותקשורת מתאימים, שיתמכו בעסק שלו גם ככלי עבודה וגם ככלי שירות ללקוחות. אם בעבר מערכות אלו שימשו בעיקר בשעות הפעילות של העסק, הרי שכיום יש ללקוחות ציפייה לקבל מענה מהיר וזמין לכל אורך היממה ולשם כך אתה צריך מערכת תקשורת משוכללת ומותאמת אישית. מערכת Call Center  של קבוצת שידורית זו בדיוק התמיכה שאתה צריך.

באיזו מערכת מדובר?

מערכת קול סנטר של שידורית היא מיקור חוץ של כל השיחות המגיעות לעסק או לארגון, לאחר שעות העבודה, בסופי שבוע, ימי חופש וגם במקרים של עומס טלפונים על המרכזייה. השירות כולל מענה טלפוני אישי לכל מתקשר, ללא זמן המתנה ארוך, בהתאמה אישית לעסק שלך ולאופי השירות שאתה מציע, והוא מתאים גם לעסקים גדולים, בינוניים או קטנים.

לאחר קבלת השיחות תוכל לקבל עדכון מידי או אחת לתקופה, ישירות אליך או לאדם אחר בחברה, בהתאם למה שתבחר כמנהל העסק. המערכת עובדת בכל שעות היממה, בכל ימות השבוע. כך למעשה מוודאים שאף לקוח אינו מתפספס או עובר לעסק מתחרה המציע שירות זמין יותר.

המערכת של שידורית היא כלי אדיר שיוכל לשמור על הלקוחות של העסק שלך וגם למשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים, כי מי מאתנו לא מעוניין לקבל שירות מהיר בכל שעה?

שימור לקוחות והגדלת רווחי העסק מתחיל ברכישת חבילת מענה טלפוני מקצועי מקבוצת שידורית. לפרטים נוספים ומידע לגבי יתרונות השירות, תוכלו להיכנס לאתר הבית http://www.shidurit-ltd.co.il/  ולהשאיר פרטי התקשרות.

הוסף תגובה