כדי לספק לכל עובד לשכה משלו, כן כן כן!!!!

אנו רגילים להיכנס למשרדים ולראות אותם מחולקים לעמדות בעזרת מחיצות למשרד, ההפרדה יוצרת ריכוז לעובדים ופרטיות לפונים.

משרדים רבים משתמשים במחיצות למשרד כדי להעניק לחדר מראה משרדי, חדר עבודה שיושבים בו עובדים משרדיים רבים, עלול להיות מקום שיקשה על עבודתם ויעילותם של הפקידים, לכן, בכל סניף בנק, קופת חולים או משרד ממשלתי, נעשה שימוש במחיצות למשרד, המחיצות מאפשרות ריכוז לפקידים, למזכירים ולעובדים השונים ואף נותנים פרטיות ואינטימיות ללקוחות ומקבלי השירות.

כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיצות למשרד.

אם קרה לכם שפניתם לשירות לקוחות ובזמן בו אתם מדברים עם הטלפן או הטלפנית אתם שומעים את השירות שמקבל לקוח אחר, אתם ודאי מכירים בחשיבות של הצבת מחיצות משרדיות בין הפקידים השונים, מחיצות לצורך כזה יהיו בדרך כלל מחיצות אקוסטיות, המחיצות הללו ימנעו מעבר של גלי קול בלתי רצויים בין עמדה לעמדה, כך גם יוכלו הלקוחות לגשת לפקידים בלב שקט ובתחושה שתוכן השיחה לא מתאפשר לאוזניים זרות.

מחיצות למשרדים נחוצות כדי לנצל שטחים וחללים בלתי מנוצלים, אם תעמידו מחיצות בצורה חכמה תופתעו לגלות שהמשרד גדול הרבה יותר משחשבתם ותוכלו לשכן בו עוד כמה עובדים או לאחסן בו פריטים שונים.

מחיצות הם מתקן שניתן להעמדה בקלות ובמהירות בלי השקעה רצינית, אין צורך להתלבט הרבה לפני שאתם מחליטים על הזמנת מחיצות כי גם הפירוק הוא קל מאין כמותו, לכן אם זה יכול להועיל לכם, פנו אלינו עוד היום ואנו נשתדל להעניק לכם ייעוץ מקצועי ושירות מושלם לצרכים שלכם.

העובדים והיועצים שלנו ממתינים לכם, אם אתם מחפשים מחיצות למשרד, אל תתפשרו על המקצועיות והאמינות, פנו אלינו עוד היום.

הוסף תגובה