אגד שירות לקוחות

אגד שירות לקוחות 2800*

בטלפון – 03-9142000

בפקס – 03-9142237

למשלוח דואר: רחוב הירדן 4 קריית שדה התעופה

ת.ד 43 נתב”ג

מיקוד 70150

איך פונים לאגד?

בטלפון:

2800* מכל טלפון

03-6948888

052-9992800

באמצעות SMS

SMS 2800

מחלקות לפניות הציבור:

מוקד ארצי: 03-9142010

ימים א’ – ה’

בשעות 8:00 – 13:00

מחלקת אזור המרכז והדרום:

תחנה מרכזית חדשה תל אביב

רח’ לוינסקי 106

פקס: 03-6383945

מחלקת אזור ירושלים והסביבה:

תחנה מרכזית ירושלים

רח’ יפו 224

פקס: 02-5304962

מחלקת אזור חיפה והצפון:

בית אגד רח’ ההגנה 2 חיפה

ת.ד 8657

מיקוד 31086

פקס: 04-8549213

באתר האינטרנט תוכלו למצוא מידע ולבצע פעולות בכוחות עצמכם:

http://www.egged.co.il/

הידעת?

כבר לפני קום המדינה התקיימו בארץ קואופרטיבים שונים לתחבורה ציבורית. בשנת 1951, ביוזמתו של שר התחבורה הראשון דוד רמז, התמזגו הקואופרטיבים הללו ויצרו את מונופול אגד. בראשית דרכו סיפק מונופול אגד שירותים גם למצרים, סוריה, לבנון, עיראק ועבר הירדן, ועם פרוץ מלחמת העולם השנייה, זכה במכרז לאספקת אוטובוסים לכוחות הצבא הבריטי, כשכל הקואופרטיבים האחרים בארץ ישראל נדרשו לספק לאגד אוטובוסים משלהם לצורך העניין, ואגד סיפק נסיעות בכל רחבי הארץ עד לבגדד ולביירות.

טוב שההגה בידיים של אגד?

ההגה בידיים של אגד, וזו עובדה. תלונות על אי עמידה בלוחות הזמנים, על שירות בלתי אדיב, על חוסר יעילות בהתנהלות מחלקת האבדות ועוד, הן רק חלק מתלונותיו של הנוסע הממוצע באגד. אבל ההגה בידיים שלהם, כבר אמרנו, כך שחוץ מלהתלונן אין יותר מדי מה לעשות…

 

הוסף תגובה