איסתא שירות לקוחות

איסתא

מתכננים חופשה מרגשת בחו”ל? יצאתם עם איסתא וזקוקים למענה דחוף בזמן אמת? דיל של הדקה האחרונה הצית את דמיונכם ואתם בדרך לארוז מזוודות?

קבלו את רשימת ערוצי הפנייה לשירות הלקוחות באיסתא וטפלו בעניין במהירות וביעילות!

הזמנות בחו”ל:

03-7773111

א’-ה’: 8.30-21.00

ו’: 8.30-13.00

הזמנות בארץ:

03-7773222

א’-ה’: 8.30-20.00

ו’: 8.30-13.00

פנייה במייל:

travelhelp@issta.co.il

מענה תוך 24 שעות

מקרה חירום?

מוקד חירום 24/7

מהארץ:

03-7777700

מחו”ל:

+972-3-7777700

קבלת שירות וביצוע מגוון פעולות באמצעות האתר

http://www.issta.co.il

סניפי שירות פרונטליים בפריסה ארצית

רשימת הסניפים המלאה באתר – http://www.issta.co.il

פניות הציבור:

רמת גן – משרד ראשי

כתובת: אבא הלל סילבר 23, רמת גן

הידעת?

חברת איסתא יצאה לדרך בשנת 1956 כארגון נסיעות ייעודי להתאחדות הסטודנטים בישראל ושמה לה למטרה לספק שירותי תיירות מוזלים לציבור הסטודנטים והמרצים בארץ. עם השנים, הפכה חברת איסתא מעמותה לחברה גדולה, מהמובילות את ענף התיירות הישראלי, וכיום היא מציעה מענה תיירותי מגוון לכלל הלקוחות.

חברת איסתא ישראל הינה חברת בת של קבוצת “איסתא ליינס”. הקבוצה היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב ונחשבת כיום לקבוצת התיירות המובילה במשק בתחומי התיירות העסקית והפרטית כאחד.

מה חושבים לקוחות איסתא על שירות לקוחות בחברה?

מטבע הדברים, העיסוק בתחום התיירות והתעופה מייצר שינויים בלתי צפויים על בסיס שגרתי, גם כאלה שאינם בשליטת החברה, ועל כן, ניתן בהחלט למצוא לקוחות בלתי מרוצים ששינוי פתאומי ובלתי נשלט בלוח הזמנים של חופשתם הותיר אותם מאוכזבים וממורמרים, ואולי בצדק. אך, בגדול, שירות הלקוחות של איסתא זוכה למשוב חיובי, הן בשל זמינות גבוהה והן בשל מענה אדיב וסבלני של הנציגים ורבים מהלקוחות אף מציינים לטובה את המחירים הנוחים שקיבלו.

הוסף תגובה