גולן טלקום שירות לקוחות

גולן טלקום 0058* 

בדרך לחייג למוקד השירות של גולן טלקום? הצטיידו באורך רוח, קחו פסק זמן כללי מהחיים, והחשוב ביותר: ודאו שאתם בדרך הנכונה. הרי לא תרצו לגלות לאחרX  דקות המתנה משמימה שהמתנתם לשירות בשלוחה הלא נכונה…

לנוחיותכם, כל הדרכים לקבלת שירות לקוחות בחברת גולן טלקום:

מוקד שירות לקוחות:

חייגו 0058*  (שיחת חינם מרשת גולן טלקום).

מספרי 1800/1700 – חיוג למוקדי שירות טלפוניים של גולן טלקום:

מוקד שירות:

1800016058 / 1700016058

מוקד לדיווח על מכשיר או SIM גנוב / אבוד:

1800016059/ 1700016059

חיוג מחו”ל:

(שיחת חינם מרשת גולן טלקום): 972585555858+

(כולל שירותי רכישת חבילות והסרה/פתיחה של שירותי נדידה בינלאומית).

פנייה לתלונות הציבור:

gtpniyot@golantelecom.co.il

או חייגו 0058*

פקס:

לשימוש ע”פ הנחיות בהסכם ההתקשרות בלבד

072-2220058

אתר האינטרנט:

www.golantelecom.co.il

מאפשר לדווח על תקלות, לצפות בחשבוניות ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי

נגישות:

שם הרכזת: אלכסנדרה.ס.

כתובת מייל: negishut@golantelecom.co.il

טלפון- 0586390339

רשימת הסניפים הנגישים מופיעה באתר החברה

www.golantelecom.co.il

דרכים להתנתקות:

לפניות הנוגעות לניתוק קווים:

nituk@golantelecom.co.il

ניתן לבקש ניתוק קווים גם במוקד שירות הלקוחות:

חייגו: 0058*

בפקס: 072-2220058

מוקד מידע לקבלת מספרי טלפון של לקוחות גולן טלקום:

124458 (ברשת גולן טלקום)

כתובת:

גולן טלקום בע”מ

ת.ד. 2058

ת”א-יפו  61020

מספיק להיות פראייר?

גולן טלקום פרצה לשוק בשנת 2012 כשהיא קוראת לישראלי הממוצע להפסיק להיות פראייר ועמה בשורה פורצת דרך באותם ימים: תמחור חודשי קבוע ונמוך במקום תמחור בהתאם לדקות השיחה בפועל.

החברה נוסדה בידי מיכאל גולן, איש עסקים צרפתי שעלה לישראל בשנת 2007 ויצא לדרכו העסקית בליווי שותפיו האחים הצרפתים-יהודים ג’רארד ופטריק פריינטה ואיש התקשורת הצרפתי הידוע קסבייה ניאל. בשנת 2017 נרכשה גולן טלקום בידי חברת אלקטרה צריכה.

האם הסיסמה היומרנית הקוראת לצרכני הסלולאר להפסיק להיות פראיירים הגשימה עצמה בשטח? אולי.

לקוחות  רבים של חברת גולן טלקום מרגישים פראיירים לגמרי כשהם מחייגים למוקד השירות הטלפוני וממתינים לנציג שירות בהמתנה מורטת עצבים. אחדים מהלקוחות אף מציינים כי במקרה בו השאירו הודעה בהמתנה למענה חוזר, נציגי החברה לא טרחו ליצור עמם קשר כמובטח. בגדול, אחוזים נכבדים ממצבת הלקוחות של גולן טלקום טוענים כי השירות שתקבלו מנציגי המכירות לגמרי לא משקף את השרות שתקבלו לאחר מכן, במקרה הצורך, מנציגי השירות. לקוחות אחרים, לעומת זאת, שבעי רצון באופן כללי מרמת השירות שקיבלו מנציגי החברה.

 

הוסף תגובה