טיפים להתרעננות בריאה וטעימה בקיץ הישראלי החם!

טיפים להתרעננות בריאה וטעימה בקיץ הישראלי החם!

את הקיץ הישראלי החמים והלא תמיד נעים כולנו מכירים, עם החום הכבד ששורר בחוץ כמעט בכל שעות היממה ותחושות הכבדות והעייפות שלרוב מתלווות לכך. במקרים שכאלו אין כמו בילוי בבריכה קרירה או רחצה בים כדי לצנן את עצמנו מבחוץ לצד פלח אבטיח קר וכמובן בקבוק מים קרים. אך האם יש עוד אלמנטים מרעננים שנוכל לשלב בשגרת "חום יולי-אוגוסט", כדי לעבור אותו בצורה הכי נעימה שאפשר? ודאי ודאי, את האופציה של הכנת שייקים מרעננים ובריאים כבר ניסיתם?

שייקים על בסיס פירות קפואים מהווים עולם שלם של תזונה בריאה וטעימה עם מגוון אפשרויות נהדרות וכמעט בלתי נגמרות עבור הטעם האישי המושלם ובריאות הגוף שלכם. עולם השייקים התפתח בשנים האחרונות לנישה רחבה של טרנד הבריאות העולמי שכולל בתוכו מבחר רב של מזון על. כך למשל בכל שייק ניתן לשלב מספר פירות מועדפים שונים כמו תמרים או פירות יער קפואים למשל לצד ממתיקים בריאים כמו סילאן וסירופ מייפל וכך לרכז את כל הטוב האפשרי שבשילוב בין טעם לבריאות, להזין את גופנו בשפע של מרכיבי תזונה טובים שדרכם לגוף הרבה יותר קלה ונוחה מעצם היותם נצרכים כנוזל.

שייקים, שייקים אבל מה עם גלידה?

את היתרונות הגדולות שבהכנת שייקים כבר סקרנו עבורכם בקצרה, אבל מה אם נאמר לכם שלאחר השייק ישאר לכם גם מקום וחומרים לקנח בגלידה? כן, כן שאריות חומרי הגלם של השייק ו/או השייק עצמו יאפשרו לנו להכין מנת גלידה מעניינת וטעימה. את הגלידה במקרה שכזה נכין על בסיס מוס השייק לו תמיד אפשר להוסיף גם אבוקדו או בננות וגם קרם קוקוס לטעם משודרג. הכנת הגלידה היא גם אומנות פשוטה מדי עם מגוון המכונות הקיימות כיום בשוק – ניתן לבחור מכונה מתאימה לשימושים שלכם שמכינה את המוס לאחר ההקפאה וכך הגלידה תצא איכותית ונעימה יותר בכל הנוגע למרקם. על הטעם אתם כבר אחראים בכל הנוגע לבחירת הטעמים המועדפים עליכם.

הכנת השייקים והגלידות הבריאים הללו יפתיעו אתכם בשל הפשטות, הנגישות ואפקט הרעננות שיכניסו לחייכם – מדובר על מזונות וקינוחים טעימים ובריאים על בסיס מים ו/או חלב ועם כל המתיקות הנלווית, שגם אותם ניתן לבחור להפחית תמיד, תוכלו להנות, להתרענן ולשמור על בריאותכם… שווה לא?

הוסף תגובה