צומת מילר – אחרי רמזור מגיע צומת

אחרי ההצלחה הגדולה של הסדרה רמזור, החליט אדיר מילר לעשות תוכנית נוספת, יותר אישית, ושמה צומת מילר. עד כה שודרו ממנה 2 עונות עם 12 פרקים בכל עונה. התוכנית משודרת בערוץ 2.

עלילת הסדרה עוסקת בחייו של אדיר מילר ומציגה כיצד הוא מנסן לתמרן בין חייו כאמן, סטנדאפיסט לבין המציאות, הן המשפחה, זוגיות וילדים והם המציאות הישראלית והמפגש עם הקהל המקומי. הסדרה מוגדרת כמוקומנטרית, סדרה עלילתית ובדיונית אך מצד שני, יש בעלת קשר למציאות והיא מציגה מראה חיים של דמות אמיתית.

עלילת הסדרה מאופיינת בכמה מאפיינים, ראשית, כל פרק בעונה הראשונה נפתח עם ראיון קצר שעורכת העיתונאית דנה וייס מחדשות ערוץ 2 עם אדיר מילר ובו הם משוחחים על מה שמתרחש בפרק. בעונה השנייה כל פרק נפתח עם קטע מתוך מופע סטנדאפ של אדיר מילר, בדומה למה שנהג לעשות ג'רי סיינפלד בתוכנית שלו בשנות התשעים.

שנית, אשתו של אדיר בסדרה, היא פסיכולוגית של אמנים ושחקנים ישראלים, חלקם מתארחים בסדרה כדמות אמיתית לכל דבר. במהלך הפרקים אפשר לראות כיצד אדיר מילר מנסה לדעת כל הזמן מה מתרחש בין כותלי החדר בו אישתו פוגשת את אותן דמויות ומנסה להתחרות איתם, לא תמיד בהצלחה, למי יש חיים טובים יותר.

שלישית, אדיר מילר ממשיך בסדרה זו את הקו שהחל בה בסדרה הקודמת שלו "רמזור" בה הוא הציג קטעים מחיי נישואין, קטעים אמיתיים שכל זוג מכיר, אך הפעם הוא הוסיף לכך את הנדבך של ההורות והתמודדות עם ילדים קטנים.

דמויות ושחקנים בסדרה

כאמור, הדמות העיקרית בסדרה הוא אדיר מילר שמשחק את עצמו. לצידו יש את גל זייד שמשחק את הסוכן שלו עופר, וכמו לא מעט סוכנים של שחקנים בתוכניות טלוויזיה, גם כאן עופר מציע לאדיר לא מעט תפקידים שאינם מתאימים לו ולא פעם מתנהג בטיפשות במצבים שונים. וכן מאיה, אישתו של אדיר, אותה שיחקה בעונה הראשונה אדוה בולה ובעונה השנייה דקלה הדר. לשניים יש שתי בנות, יהלי ורוני.

מלבדם, אפשר למצוא את ההורים של אדיר, אווה ופטר (מירי אלוני ואברהם סלקטר), הילדים יהלי ורוני, יובל אחיו, שלום חפר השכן, שולי הגננת של רוני ועוד מגוון שחקנים שמופיעים כדמויות משנה ומופיעים בפרקים בודדים.

בין השחקנים והאמנים שהופיעו בתפקיד עצמם במהלך הפרקים השונים, אפשר למצוא את אסי כהן, אילן דר, שלמה ארצי, דידי הררי, יובל סמו, אבי סינגולדה, טום קשתי, נורמן עיסא, גורי אלפי ועוד.

ביקורות על הסדרה

להבדיל מהסדרה רמזור שהפכה להיות סדרת קלאט ומספר ביטוי לשון ממנה הפכו להיות נפוצים בשיח הישראלי, הרי שהסדרה צומת מילר זכתה לביקורות יותר פושרות, בין היתר, בגלל שהיא נתפסת כסדרה פחות הומוריסטית במובן הקלאסי של המילה.

פרטי טריוויה על הסדרה

שמה של אשתו של אדיר בתוכנית דומה לשמה במציאות.

מי ששר את שיר הנושא של הסדרה, מוקי, אחראי גם על שיר הסיום בסדרה רמזור.

הוסף תגובה