שירות לקוחות ישפאר

ישפאר

מכשירי החשמל הביתיים מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו וסביר להניח שבלעדי נוכחותם, חיי השגרה של כולנו היו מורכבים עד בלי אפשריים, שכן הם נוטלים חלק בתפעול משק הבית בכל רובד ומכל בחינה. לכן, כאשר אחד ממכשירי החשמל הביתיים שובק חיים ומשבש באחת את זרימת החיים התקינה, השאיפה למצוא בדחיפות תחליף הולם או שירותי תיקונים איכותיים, היא מובנת בהחלט.

אם אתם מעוניינים לרכוש מכשיר חשמלי או להזמין שירותי תיקונים בחברת ישפאר, קבלו את כל ערוצי הפנייה לטיפול יעיל ומהיר:

כך תקבלו שירות לקוחות בחברת ישפאר:

בטלפון:

09-9711700

א’-ה’: 09:00-17:00

במייל:

sherut@isfar.co.il

פניות הציבור:

חברת ישפאר

כתובת: רחוב ספיר 7, הרצלייה פיתוח

הידעת?

אילון (לוני) הרציקוביץ’, איש עסקים ישראלי, מנהל את חברת ישפאר המייבאת את מותג סוני לישראל, וזאת, כממשיך דרכו של אביו אשר עסק בייבוא מכשירים חשמליים מהמזרח הרחוק. בין השנים 2007–1996 ניהל הרציקוביץ’ לבדו את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ובשנת 2005 הוערך הונו בידי ירחון “שם המשחק” בכ-70 מיליון דולרים.

מה חושבים הלקוחות של ישפאר?

לקוחות רבים של ישפאר מצביעים על שביעות רצון מזמינות שירות הלקוחות, ממהירות האספקה, מרמת התיקון ומהתנהלות כללית יעילה לשביעות רצונם המלאה. אחרים, לעומת זאת, מתלוננים על  אספקת מוצרים בלתי תקינים ועל התחמקות מאחריות תוך הטלת האשם על הלקוח, על התנהלות כושלת בשירות התיקונים ועל סחבת בלתי סבירה במועד האספקה של מוצרים שנרכשו מהחברה

הוסף תגובה