אטרקציות וחוויות בטיול לרוסיה

<strong>אטרקציות וחוויות בטיול לרוסיה</strong>

מחפשים אטרקציות חווייתיות ברוסיה? לנו יש מה להציע לכם. ברוסיה, שהיא המדינה הגדולה בעולם, יש המון מה להציע – מארמונות מוזהבים מדהימים ועד מרחבי טבע עצומים; הרים גבוהים ומושלגים לצד עמקים פראיים וקסומים, אגמים קפואים וחופי ים חמימים, וכן מגוון אטרקציות עירוניות הכוללות מסעדות, עולם עשיר של תרבות, אופרה, מוזיקה, תיאטראות ועוד.

יעדים תיירותיים לכל סוג של חופשה

כמה מן מהערים הוותיקות ביותר ברוסיה, כמו מוסקבה וסנט פטרסבורג, עדיין שומרות על היופי והאלגנטיות עוד מהתקופה האימפריאלית המפוארת של רוסיה. זה מתבטא הן בתרבות המקומית וכמובן באדריכלות ובארכיטקטורה ייחודית, פארקים מלכותיים ורחבי ידיים, מרכזי קניות הומי אדם ועוד המון מה להציע במרכז. לעומת זאת, ערים מרוחקים ומבודדים יחסית כוללים יעדים עוצרי נשימה, בהם רוסיה מציע שלל הזדמנויות לגלות את קסם היופי שלה עם יערות, הרי געש, אזורים בהם ניתן לצפות בזוהר הצפוני וגם להנות באתרי סקי חלומיים.

סוצ'י סקי – עיירה שמציעה מגוון של אפשרויות

העיירה סוצ'י מציעה למבקרים ותיירים להנות הן מרצועות ארוכות של חופים נפלאים, בהם נערכים פסטיבלים של סרטי קיץ, שפע של אתרי ספא מפנקים וכן אתר סוצ'י סקי מופלא. למי שאוהב רפטינג כדאי מאוד לבקר בנהר הארוך ביותר ברוסיה, שחוצה את סוצ'י. יש שם אתר פופולרי המציע רפטינג ושייט.

שמורת הטבע הקווקזית, אתר מורשמת עולמית של אונסק"ו, המשתרעת על פני שטח אדיר ממדים של כ- 3000 קמ"ר, נמצאת במרחק של כ- 50 ק"מ בלבד מהעיירה סוצ'י. למי שחובב טבע וביקור בשטחים פראיים שעין אנושית לא ראתה – מומלץ מאוד לבקר כאן.

אתר הסקי רוזה חוטור, הנחשב בעיני רבים גולת הכותרת הזוהרת של אתר הנופש סוצ'י, הינו יעד תיירותי פופולרי ביותר במהלך חודשי החורף. האתר מציע פעילויות סקי אלפיני ברמה עולמית, לחובבי הסקי והסנובורד.

ביקור סנט פטרסבורג

מעוניינים לחוות את רוסיה של פעם? ערש התרבות המזרח אירופאית? טיסות לסנט פטרסבורג כנראה מאוד יענינו אתכם. לסנט פטרסבורג יש המון מה להציע לתיירים שמחפשים אווירה קלאסית ותרבות אירופאית אוטנטית של פעם. יש לסנט פטרסבורג המון מה לספר על עברה של רוסיה, והמון אירועים מרכזיים ומכוננים בתולדות המולדת התרחשו ממש בעיר זו, הנחשבת לשנייה בגודלה אחרי מוסקבה.

כיכר העיר המרכזית של סנט פטרסבורג היא מרחב ציבורי פתוח השרוע בשטח ענק אל מול "ארמון החורף". שם במרכז הכיכר תוכלו להבחין בעמוד אלכסנדר, המתנשא לגובה של 47 מטרים, והוא נבנה במטרה להנציח את ניצחונו של אלכסנדר הראשון כנגד נפוליאון.

מדינה שיש בה הכל

אז מי שמחפש הזדמנות להנות מכל העולמות שבתחום התיירות, רוסיה היא המקום המושלם לכך. ניתן לבוא ולטעום מכל האטרקציות השונות ולהנות מכל החוויות שהיא מציעה לכל התיירים הבאים בשטחה. הזמינו עכשיו טיסות טיסות לסנט פטרסבורג, או לחלופין ביקור באתר הנופש סוצ'י סקי ותתחילו להנות מהחיים!