אטרקציות לאירועים – איך הופכים אירוע לבלתי נשכח

האירוע שלכם משקף אתכם ולכן חשוב להקדיש זמן לתכנון נכון ולתוספות קטנות אשר יהפכו אותו למרשים ובלתי נשכח.

לא משנה אם מדובר באירוע גדול, כנס מקצועי או באירוע קטן ואינטימי – לאחר שסוגרים מקום ותאריך ומתכננים את תוכן האירוע ולוח הזמנים שלו, יש מקום לחשוב כיצד לשלב בו אטרקציות מיוחדות לאירועים, אשר הפכו את האירועים שלכם לסמל סטטוס של שמחה, מקוריות וחשיבה על משתתפי האירוע.

לא תאמינו כמה אטרקציות לאירועים קיימות היום בשוק!

למעשה, ניתן לבחור היום בחברות אשר זוהי מומחיותן והן ידעו לספק לכם אטרקציות בהתאם לדרישתכם וגם לייעץ לכם בבחירה נכונה לפי אופי האירוע והתקציב. חלק מהן אילו הם אטרקציות לאירועים ניתנות לרכישה עצמאית או להשכרה, בקלות יחסית ובלי הרבה כאב ראש. הבאנו לכם דוגמאות לאטרקציות שונות לאירועים, אשר מתוכם תוכלו לבחור:

  • מתקני ג'ימבורי ומתנפחים – מתאים בעיקר לאירועים הכוללים ילדים. בין אם מדובר באירוע אישי כמו יום הולדת, או אירוע של מקום העבודה המיועד למשפחות, מתקנים אלו ישמשו כאטרקציה ללא צורך בתפעול רב.
  • עמדות גאדג'טים לאורחים – במידה ומדובר באירוע מקצועי או מטעם מקום העבודה, אפשר לשלב גאדג'טים ומזכרות ממותגות עם לוגו החברה: מחזיקי מפתחות, התקני זיכרון נייד, אוזניות ל-MP ועוד. אם מדובר באירוע פרטי, אפשר ללכת לכיוון של צילום מגנטים, תא צילום עם אביזרי תחפושות, מראה סלפי, סיכות אישיות וכו'.
  • הפעלות וסדנאות – חלק מן האטרקציות לאירועים יכולות להיות מגוון רחב של הפעלות במהלך האירוע. למשל עמדות יצירה לקטנים ולמבוגרים, מעגל מתופפים, עיצוב בלונים, ליצן ותקליטן.
  • בובות ענק, אביזרים צבעוניים לרחבת הריקודים, בר משקאות ודוכני מזון.

המתכון המושלם לאירוע מוצלח הוא חשיבה על הפרטים הקטנים. אטרקציות לאירועים יוסיפו לכם שמחה ומקוריות לאירוע ויהפכו אותו לאירוע שעוד ידובר בו רבות!

 

 

 

הוסף תגובה