איזה חום… אולי נזוז, שואלת?

לא לזוז לשום מקום חברים, חם לכם? זה הזמן לתקן את המזגן, ולא, זה לא יקר כפי שחשבתם. התקלות במזגן מאוד מצומצמות, והמחירים לתיקון מזגנים לא תמיד חוצים שחקים וגבולות, ולכן נמליץ לכם לתקן את המזגן ולהזמין בעל מקצוע, טכנאי מזגנים ראוי, אמין וטוב לבב לתקן את המזגן בביתכם, בין אם מדובר במזגן רצפתי, עילי, מרכזי או משני. אם כן, חם לכם, ועכשיו קיץ, ואם אתם באמת רוצים להנות קצת מהחיים אתם חייבים להזמין טכנאי מזגנים, הבא נבדוק את הבעיות הנפוצות טרם אנו מזמינים טכנאי מזגנים, נחקור מעט את העלויות לתיקון אותן תקלות, וכן נגלה לכם כמה טיפים מעניינים בנושאי חסכון בחשמל בעת הפעלת מזגן, ועל מזגנים בכלל. הישארו עמנו…

ובכן, הבעיה השכיחה ביותר שלשמה אנו נזמן אלינו לביתנו העניו טכנאי מזגנים היא כמובן מילוי גז במזגן, או לחילופין דליפת גז מהמזגן. שימו לב, אנשים נוטים לחשוב באופן כמעט רובוטי ואוטומטי שכאשר המזגן אינו מקרר כראוי "חסר לו גז", אך כאשר אתם מזמינים טכנאי מזגנים אליכם אל תקבעו לו עובדה שחסר גז במזגן או שישנה דליפת גז מהמזגן, אלא תנו למקצוען לעשות את עבודתו במקום לשלם מראש יותר. ביקור של טכנאי מזגנים יעלה לכם, כמו רוב בעלי המקצוע, בסביבות ה-200 עד 250 שקלים חדשים. במידה ורכשתם מזגן חדש, ואתם מעוניינים להתקין את המזגן, ולשם כך הזמנתם טכנאי מזגנים לצורך התקנת המזגן, התקנה שכזו תעלה לכם בסביבות ה-400 שקלים חדשים.

נדבר מעט על הבעיה היקרה ביותר שלשמה נזעקים לעיתים טכנאי מזגנים, והיא כמובן החלפת מדחס למזגן. כאשר מדובר בהחלפת מדחס, אנו ברוב המקרים נמליץ פשוט לרכוש מזגן חדש. אלא כן כמובן מדובר במיזוג מרכזי, שהשקעתם בו מעל 15,000 ₪, אבל אם עסקינן במזגן בודד, עילי או רצפתי, אנו ממליצים פשוט לרכוש לכם מזגן חדש במקום להחליף לו מדחס חדש. מדחס חדש – מזגן חדש. החלפת מדחס תעלה בין 1,000 ₪ ועשויה להגיע עד ל-2,500 שקלים חדשים, ועכשיו אתם לבטח מבינים למה אנו ממליצים פשוט לרכוש מזגן חדש במקום להחליף לו את המדחס.

ועכשיו אתם לבטח רוצים לקבל טיפים, נכון? אז הטיפ הראשון שלנו הוא: אתם לא טכנאי מזגנים. לעיתים, אנו חשים בבעיה במיזוג האוויר, ושומעים רעש המגיע מתוך המזגן. מה שאנו נוהגים לעשות בדרך כלל, הוא להכות בחוזקה על המזגן על מנת להפסיק את הרעש הטורדני, והפלא ופלא הרעש אכן מפסיק לעיתים. אך שימו לב, לא פתרתם שום בעיה בכך שדפקתם בחוזקה על המזגן, ויכול להיות שרעשים שכאלה מצביעים על בעיה חמורה, שתמשיך ותעשה יותר ויותר חמורה, ולכן אנו ממליצים לכם במקרה שכזה לא לעשות כלום, ופשוט להזמין טכנאי מזגנים. ועכשיו טיפש ברמה יותר אישית ונחמדה, שימו את המזגן על 24 מעלות, שזוהי טמפרטורת החדר, סביבתכם תהיה נעימה, והמזגן יגיע למעלות הרצויות ויחדל "להתאמץ", בכך גם לא תצטרכו לכבות את המזגן כל רגע, וגם תחסכו חשמל, אנרגיה, וכסף. בהצלחה!

 

הוסף תגובה