איטום גגות במרכז

 

איטום גגות, הינה פעולת תחזוקה שיש לבצע לפני בוא החורף בגגות של בתים ובנייני מגורים. יש לדעת, כי לא כל תשתית מתאימה למערכת איטום ולכן יש למצוא קבלן איטום שמתמחה עם איטום גגות, או בכל אזור אחר בארץ והוא ידע אילו חומרי איטום יש להתאים לתשתית הקודמת. אם כבר הקיץ מגיע לסיומו, ואתם רואים כי מצב האיטום בגג הוא לא במיטבו, יש לבצע בדיקה לפני החורף. בדיקה זו, היא פשוטה מאוד, ראשית, יש  לסתום את המרזבים באמצעות בקבוקים מפלסטיק ולהציף את הגג, עד לגובה של 15 ס"מ ולהשאיר את המים על הגג , למשך 72 שעות. במידה וגיליתם שקיימת נזילה, יש לפתוח את המרזבים בדחיפות וניתן להביא קבלן איטום שיבדוק, מה שיקדים תרופה למכה.

כידוע, כלל הברזל באיטום, הינו להתאים את האיטום לתשתית הקיימת, כך שהאיטום ייתפס טוב. העלות של חומרי איטום מסוימים היא יקרה, אך שווה, היות והאיטום יכול להימשך לשנים ארוכות ללא תקלות ובעיות, מה ששווה כל שקל שהשקעתם.

 

מה מומלץ לאיטום של גגות בטון?

כאשר מדובר על איטום של גגות בטון, חומרי האיטום המומלצים ביותר הינם: בט-קל, רולקות, פריימר, זפת חם במשקל של 3 וחצי ק"ג עבור מ"ר ויריעות ביטומניות בעובי של 5 מ"מ. לא לחינם אומרים שהזול הוא ביוקר ולכן יש להשקיע בחומרי איטום איכותיים על מנת לקבל את הטוב ביותר ובמיוחד, עבור השקט הנפשי שלכם לחורף נעים וחמים וקיץ קריר ללא תקלות. איטום הינו מושג כולל, אם עבור גגות, בריכות שחייה, קירות, מרצפות, מקלטים או מרתפים.

 

האיטום הידוע ביותר הינו איטום גגות  ויש למצוא את חומרי הגלם שיתאימו לאיטום הקודם שנמצא על הגג ואם מדובר על גגות משופעים, יש לשלב שני חומרי איטום שיתאימו האחד לשני, כך שכל הנושא של איטום בכלל, הינו נושא מורכב ורק באמצעות אנשי מקצוע מנוסים שנים, כגון קבלני איטום, ניתן יהיה לבצע איטום איכותי ומקצועי.

 

איטום ובידוד גגות גם יחד

אחד מהיתרונות הבולטים בנושא האיטום, הינה היכולת  לשלב איטום יחד עם בידוד כך שניתן יהיה להניח קלקר לפני היריעות ואז, מה שמתקבל הינו בידוד מחום וקור וכן מרעשים, אם במידה ומדובר על גגות קלים. העלויות של מערכות האיטום תהיינה יקרות יותר ממערכות סטנדרטיות, אך כמובן שהן תהיינה יעילות יותר. תמיד כדאי כי יועץ איטום שהוא מומחה בכל סוגי האיטום וכן, בעל וותק רב שנים, יגיע אליכם, יבחן את נתוני הגג, ייעץ ויעניק לכם הצעת מחיר שתוכלו כמובן להשוות אותה מול עוד קבלני איטום.

 

זקוקים לקבלני איטום גגות במרכז? היכנסו לאתר אוטמים אונליין ובחרו אוטם עם הבטחת איכות לכל עבודת איטום.

 

הוסף תגובה