איך בוחרים טבעות נישואין?

בשעה טובה! קיבלת הצעת נישואין מאהוב ליבך. טבעת האירוסין שהוענקה לך – יפייפיה, ובדיוק קולעת לטעם שלך. כמה כיף שהוא מכיר אותך כל כך טוב וידע מה לבחור לך. את מצלמת את הטבעת ומעלה את התמונה לפייסבוק ולאינסטגרם. כל החברות שלך עושות לך לייק!

כעת ההתארגנות – מפגש הורים, חיפוש אולם, שמלה, עיצוב שיער, דיג'י, רבנות, וכמובן – בחירת הטבעות.

אתם הולכים לשוטט ברחבי חנויות התכשיטים, ובוחנים מגוון רב של טבעות. חנויות התכשיטים מציעות לפניכם טבעות רגילות, טבעות גדולות, עבות, עם טקסטורות שונות, ציורים ושילוב של סוגי זהב שונים. באפשרותכם לבצע שינוי בעיצוב הטבעת על מנת שתתאים לטעמכם האישי, וכן לבקש טבעות זהות עבור כל אחד מכם. כמו כן, ברשותכם להזמין טבעות בצבעי הזהב השונים- אדום, צהוב או לבן. נשים לעיתים מעוניינות כי טבעת הנישואין ישתלבו עם טבעות האירוסין, לעיתים מעוניינות כי הטבעות יהיו גדולות ולעיתים קטנות, על מנת להבליט את טבעת האירוסין.

היכן ניתן למצוא טבעות נישואין?

כאמור, בחנויות התכשיטים השונות דוגמת AOM DIAMONDS המציעות עשרות ומאות סוגי טבעות. כמו כן, ניתן לנסוע למתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, שם כמות התכשיטים אדירה, במחירים נוחים יחסית. כמו כן, ניתן לשלב בטבעת יהלומים באיכות גבוהה, בגדלים שונים וברמות ניקוי גבוהה. במידה ולא יצאתם מחנויות הבורסה עם טבעות הנישואין, תוכלי אולי להתפנק בתכשיט יהלומים איכותי, אולי כזה שישתלב עם טבעת האירוסין שלך.

במידה ולא הצלחתם למצוא את הטבעות המיוחלות, תוכלו תמיד ללכת למעצב טבעות נישואין או לצורף, ולעצב לעצמכם את הטבעות על פי טעמכם האישי.

טרם הגעתם לבחירת הטבעת, מומלץ כי תדעו את כיוונכם הראשוני, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת העלות הכספית שאתם מוכנים להשקיע.

כך, תוכלו להיות מכוונים יותר לסוג הטבעות בהן אתם מעוניינים ואוהבים, בין אם מדובר בטבעת חלקה, משולבת אבני חן או יהלומים, משולבת במגוון של סוגי הזהב, או צנועה ודקה.

יש לזכור כי טבעת הנישואין הינה טבעת לכל החיים, כך שיש לוודא כי תהיה מותאמת לטעמכם האישי.

הוסף תגובה