איך הופכים את יום שבת לחגיגה קולינארית שווה עם מתכונים לשבת

איך הופכים את יום שבת לחגיגה קולינארית שווה עם מתכונים לשבת

יום שבת הוא יום המשפחה השבועי, ואם אצלכם עדיין לא זה הזמן להחליט לנסות את זה. קודם כל כי אין לכם זמן אחר, וכפי הנראה גם לא יהיה בעתיד הקרוב, כל עוד הקורונה הפסיקה לאיים עלינו… ומלבד זאת, אתם חייבים לנסות את החוויה השבועית המענגת הזאת.

אנחנו לא מתכוונים ליציאות ובילויים, כי להם יש אפקט השפעה אחר, אבל יום שבת בחיק הבית הפרטי שלכם זה רעיון מגניב. למה ככה? כי אין כמו הבית, האווירה, החדרים שלכם והשלווה שלכם, בלי נסיעות והמון אדם, בפרטיות ובקשיבות מלאה לכל אחד מבני הבית. זה קסם. למה זה קשור אלינו? כי גולת הכותרת של יום כזה היא כמובן ההיבט הקולינארי שלו, ובדיוק בשביל זה יש את הבלוג של פודיק לעזרתכם עם המגוון, ההוראות וחגיגת הטעמים שלנו. מתכונים לשבת שאסור לכם להחמיץ.

מי עושה יום שבת בבית?

בין אם אתם משפחה מתוקה ובין אם אתם "רק" זוג מאוהב, לא תאמינו מה יום אחד כזה יכול לעשות לזוגיות שלכם, למשפחתיות ולילדים שלכם. אז השתכנעתם מאיתנו או מחברים שנדלקו על הרעיון ולא מוותרים עליו מדי שבוע, אבל רגע, כאן מתעוררת בעיה משמעותית, מתי מכינים את כל זה? מאיפה משיגים מתכונים לשבת קלים ואפשריים להכנה בלו"ז הימים העמוס שלנו ב2023? מי אמר שזה בכלל יכול להתאים להווי החיים העכשווי שלא מותיר לנו רגע לנשום ולהיכנס למטבח זה ממש מותרות? ואם נבזבז את כל הסופ"ש על הכנת המעדנים הנכספים, מתי בכלל יהיה לנו זמן וכוח וסבלנות להנות מכל מה שהכנו, כמו בתיאורים הקסומים?

כן זה אפשרי עם מתכונים לשבת של שחר חן

אתם צודקים שזה נשמע מורכב וממש לא רלוונטי לחיים שלכם, וזו הסיבה שהבלוגר שחר חן – פודיק עבד שעות נוספות כדי להפוך את הבלתי אפשרי לנגיש עבור כל אחד שירצה בכך. הייחודיות של הבלוג שלו מתבטאת בעיקר בכך שבעזרת המתכונים שלו אפשר להרכיב ארוחות שבת חלומיות מושלמות, בלי להשתגע ובלי לאבד יום שלם על הכיריים.
באמצעות הבנה מעמיקה בתהליכי הבישול והגסטרונומיה, האתר מציע אוסף מתכונים לשבת שלא מהעולם הזה, בזמני הכנה קצרים ומנוצלים, שיטות בישול ואפיה איכותיות ומקצועיות וטיפים שווים, ובעיקר- מתכונים במגוון עצום המקיף את המטבחים המצוינים בעולם האוכל השבתי, החל ממתכון דג מרוקאי חריף כמו שצריך, היישר מהמטבח המרוקאי האתגרי, והמשך בתבשילים בשריים ותוספות בכל סגנון שתבחרו, אסייתי, עיראקי, איטלקי, מזרח תיכוני ואפילו פולני. תוכלו לגוון בין שבת לשבת, להעדיף לפעמים מתכון מקורי של קובה סלק על פני זה הקלאסי, וכמובן שהמתכונים של שניהם נמצאים באתר פודיק.

איזה טעם יש לשבת שלכם

באתר של שחר אין טעם אחד, יש עולם מלא של טעמים שכל אחד יוכל למצוא את עצמו. אנחנו ממליצים לחלק את יום השבת לארוחות ולבחור בכל ארוחה לפנק את טעמו האישי של אחד מן המשתתפים בה. אם משעמם לכם תוכלו לגוון בין המנות במקום בין הארוחות, ותמיד כיף להזמין אורחים חדשים שירעננו את סקאלת העדפות הטעם המשפחתיות. זהירות, לא להגזים באורחים, הם עלולים לקחת לכם את הייחודיות השבתית המשפחתית בשבילה אתם משקיעים כל כך.
ועוד המלצה אחת שלנו- גם אם אתם ממש אוהבים טעמים אחרים לגמרי, אל תוותרו על המטבח המסורתי של שבת, בבלוג פודיק תוכלו למצוא מתכונים משגעים של כל האוכל מהבית של סבתא, בנגיעת טעם עכשווית ומעודכנת. חלות לשבת, חמין וטשולנט וכל מה שנמצא בנוסטלגיה. כנסו ושיהיה שבת שלום:)

כתבה זה נכתבה על ידי צוות אתר פודיק – שחר חן – אוכל טעים בצ'יק