איך יודעים עם זה הזמן הנכון והמתאים לקנות רכב?

איך יודעים עם זה הזמן הנכון והמתאים לקנות רכב?

אז נכון שהשאלה אם ומתי לקנות רכב חדש תלויה קודם כל בשיקולים אישיים – מצב הרכב הנוכחי, תקציב, דרישות וצרכים שהשתנו וכיוצא בזה.. 

יחד עם זאת, בעת קבלת ההחלטה כדאי לקחת בחשבון גם את מצב השוק ולשקול גורמים חיצוניים שונים – וזאת בכדי למצוא את הזמן האופטימאלי לרכישה. 

באיזה יום הכי כדאי לקנות רכב?

בגדול, אם אתם מעוניינים לקנות רכב מסוכנות רכב, אתם יכולים לעשות זאת בכל יום בשבוע – תוכלו לבדוק כמובן, את שעות הפעילות של אותה הסוכנות. 

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שימי שישי יכולים להיות עמוסים יותר – וחשוב לציין, שמעבר לעובדה שהרבה אנשים לא עובדים ביום שישי ומדובר ביום הפנוי שלהם. ביום שישי יש גם סיכוי לקבל עסקאות אטרקטיביות יותר – לכן, אם יש לכם סבלנות ופחות מטריד אתכם אותו העומס תוכלו להגיע ביום שישי. 

יחד עם זאת, אם אתם רוצים להגיע ביום פנוי ובצורה כזאת, לקבל את מלוא תשומת הלב מנציג המכירות – מה שאולי יאפשר לכם יותר גמישות לניהול של משא ומתן, כדאי לבדוק את האופציה להגיע דווקא בתחילת השבוע. 

באלו חודשים הכי משתלם לקנות רכב?

אז כן, גם התקופה בשנה או יותר נכון החודש בשנה הוא פרמטר אשר יכול להשפיע על זמן כדאיות רכישת הרכב. 

באופן עקרוני, אחד מהמועדים שהכי כדאי לקנות בהם רכב הוא בין חודש פברואר לחודש מרץ. למה? אתם ודאי שואלים..  ובכן, בחודש מרץ מגיעים לסוכנויות דגמים חדשים ומבטיחים של רכבים וחלק מהדגמים החדשים מוצעים עם הנחות מיוחדות לרגל ההשקה ועם אפשרויות מימון אטרקטיביות – ולכן, בהחלט שווה לשקול רכישת רכב בחודש מרץ, ובעיקר אם אתם מעוניינים לקנות רכב מדגם חדש ומתקדם. 

מועד נוסף שכדאי ומשתלם לקנות בו רכב הוא חודש נובמבר (ולמעשה עד לחודש דצמבר) – סוף השנה.

זה בדיוק הזמן של סוכנויות הרכב לערוך "ניקיון" ב"מדפים" ולנסות למכור רכבים – זאת על מנת לפנות מקום לדגמים חדשים אשר עתידים להגיע בתחילת השנה הבאה. 

מהסיבה הזאת, אם אתם מעוניינים ליהנות ממחירים אטרקטיביים כדאי להגיע ולרכוש רכב בחודש נובמבר או דצמבר. 

ימי מכירות מיוחדים 

אם אתם חובבי קניות אתם ודאי מודעים לעובדה שיש ימי מכירות מיוחדים ו"חגי מכירות" כמו הבלאק פריידי והסייבר מיינדיי, אשר משפיעים לעיתים גם על שוק הרכבים. 

ההמלצה היא כמובן לבדוק אם יש אפשרות לקבל הנחות או ליהנות מהטבות ומבצעים באותם הימים – כי במקרה כזה באמת כדאי לחכות על מנת ליהנות מאותם ההטבות. 

חשוב לציין שיש גם ימי מבצעים והנחות פרטיים שכל סוכנות מארגנת לעצמה – ולכן, בכל מקרה כדאי ומומלץ להישאר מעודכנים ולחפש את כל המידע והפרטים לגבי ימים כאלו. 

במידה ויום שכזה מתפרסם, כדאי לשקול ולרכוש את הרכב באותו היום.

לסיכום, אין כל ספק כי הפרמטרים החשובים ביותר עליהם חשוב לשים דגש בעת קבלת ההחלטה מתי לקנות רכב, נוגעת אליכם הרוכשים. 

בין היתר כדאי שתשאלו את עצמכם שאלות לגבי יכולות כלכליות, לגבי מתי אתם מרגישים שאתם פנויים לקראת התהליך הזה של בחירת הרכב וכיוצא בזה. 

יחד עם זאת, יש גם שיקולים חיצוניים שכדאי לקחת בחשבון – כי בסופו של דבר, המטרה שלכם תהיה ליהנות מהעסקה הטובה והמשתלמת ביותר אותה תוכלו לקבל – וחשוב שתוודאו מתי המועד האטרקטיבי ביותר עבור עסקה שכזאת.

דגש על כל אותם הפרמטרים יתווה לכם את הדרך לעבר העסקה המתאימה והמדויקת ביותר עבורכם.