איך לבחור את שמלת הכלה הכי משתלמת עבור הכסף שלך?

אחרי בחירת החתן, השמלה היא הבחירה הקשה ביותר שעל כלה לבצע בדרך לחופה ; המחירים? בדרך-כלל גבוהים מאוד, ועלולים לטפס לעשרות אלפי שקלים; לקראת עונת החתונות מסביר המעצב שלומי יקיר איך לעבור את המסע לחיפוש שמלת הכלה מבלי לקחת משכנתא.

השכרת שמלת כלה היא בדרך-כלל עסקה חד-פעמית. למרות שמדובר בבגד הנלבש פחות מ-10 שעות, ההוצאה עלולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. יותר ויותר כלות בוחרות מתוך עיקרון לא להיות חלק מקונצנזוס יקר זה ולא לקחת משכנתא עבור שמלה לערב אחד ובוחרות באלטרנטיבות משתלמות יותר. המעצב שלומי יקיר מונה את הקריטריונים החשובים לבחירת השמלה:

מחיר – בחירה בשמלה מוכנה על המדף או שמלה חדשה בעיצוב אישי . סוגי הבד מהווים גורם משפיע ביותר בנושא העלויות, הוספה של חבילות עיצוב שיער ואיפור גם משפיעות על העלויות.

איכות התפירה והגימורים – יש הבדל גדול בין שמלה הנתפרת אצל תופרת ובין שמלה של מעצבים, ניתן לראות זאת בתפורים ובגימורים של השמלה באופן בולט כמעט לכל עין.

היחס האישי והרגשת הביטחון שהיא מקבלת בסטודיו בו היא בוחרת לעצב את שמלת הכלה שלה, בייחוד בגלל הלחץ שכרוך כל הדרך אל החופה ובייחוד בלחץ שהכל יתקתק באותו היום הנכסף,  איך מתייחסים אלינו כשאנו מגיעות למדוד ולבדוק שמלה ואיך מתייחסים אחרי שכבר סגרנו את העסקה וכל הדרך אל החתונה.

הנוחות שבעיצובים – חשוב שבשמלה שאת הולכת להשתולל ולהתרגש כמה שעות תרגישי נינוחה ומשוחררת. בדקי כמה כלות יהיו אתך באותו היום שאת צריכה להרגיש מלכה אחת ויחידה.

באדיבות,

ליאת כהן לסטודיו שלומי יקיר

הוסף תגובה