איך לבחור שיר כניסה לחופה

בחלוקה גסה אפשר לחלק את הזוגות שבוחרים את שיר או שירי הכניסה לחופה לכאלה:

  1. הכלה מחליטה על הכל – החתן מבין שזה יום מיוחד לשניהם אבל הוא גם מבין זה תמיד יחשב ליום הגדול של הכלה. לכן הוא מאפשר לך לבחור גם את שיר הכניסה לחופה וגם אתך שיר שבירת הכוס.

 

  1. הכלה בוחרת את שיר הכניסה, החתן את שיר שבירת הכוס – שיווין. כל אחד מקבל את הזכות לבחור. גם זו בחינה נפוצה לא פחות ואולי אפילו יותר מאשר האופציה הראשונה.
  1. כל אחד נכנס אם שיר אחר, שיר שבירת הכוס נבחר במשותף – בחירה פחות נפוצה, אבל כך כל אחד יוצא מרוצה. כל אחד נכנס בנפרד לחופה עם השיר שלו כך שלמעשה מדובר ב 2 שירים.

טיפים למתלבטים איך לבחור שיר כניסה לחופה

יש כלות שיודעות אם איזה שיר הן יכנסו לחופה שנים רבות לפני החתונה. לעומת זאת יש כאלה שלא מסוגלות להחליט ממש עד לרגע האחרון. להלן כמה טיפים למקרה שאתן לא מצליחים להחליט:

  • השיר שלכם – כמעט לכל זוג יש את השיר שלו. כמובן שלא כל שיר מתאים, אבל יחד עם זאת, ביוטיוב ניתן למצוא זוגות רבים שנכנסו עם שירים שבכלל לא מתאימים לכניסה מסורתית לחופה. לא היה אכפת להם, ולכן הם החליטו לשבור שגרה. זה יכול להיות אפילו המנון מטאל או קטע טראנס.
  • שיר שמרגש אתכם – קחו בחשבון שהשיר הזה ילווה אתכם לאורך כל החיים בתור פסקול הכניסה לחופה. בחרו שיר שאתם מחוברים אליו רגשית. איך תדעו? אם הוא עושה לכם צמרמורת בגב בכל פעם שאתם שומעים אותו – אז אתם לא יכולים לטעות בבחירה.
  • הגרלה – במקרה שיש לכם התלבטות בין שירים רבים פשוט תעשו הגרלה.
  • בשביל מה יש דיג'יי לחתונה? בתור מי שנמצא כל יום בחתונה אחרת, אין אדם יותר מתאים לתפקיד ייעוץ בחירת שיר כניסה לחופה מאשר דיג'יי לחתונה. קחו בחשבון שיש אולמות שהכניסה לחופה בהם היא ארוכה מהרגיל. הצליבו זאת עם אופן הכניסה לחופה ותדעו אם מספיק שיר קצר או שצריך שיר ארוך יותר. כמו כן, לא תמיד נכנסים עם כל השיר אלא רק עם קטע ממנו.

הוסף תגובה