איך להימנע ממינוס בבנק – מילת המפתח היא סדר

זה לא משנה אם אנחנו שכירים או בעלי עסק קטן, רבים מאיתנו לא יודעים לנהל את הכסף שלנו בצורה נכונה וחכמה. אנחנו משלמים עמלות לבנקים כמה שדורשים מאיתנו, את החשבונות השונים (חשמל, מים, טלפון וכו') אנו משלמים מבלי לבדוק בכלל, רושמים צ'קים, מגהצים את כרטיס האשראי שלנו או אפילו את שני הכרטיסים, מושכים מזומן מהכספומט, מחזירים הלוואה, הוראת קבע ועוד ועוד ועוד … מישהו יודע מה קורה לו בחשבון הבנק? מה יקרה לו בעתיד? נדמה שדווקא לכסף שלנו אנו נותנים להתפזר בלי השגחה… ושוב להיות במינוס…. ומה עכשיו? היום כל חריגה קטנה שיש לך בחשבון הבנק, חוסמת לך את האפשרות להשתמש באשראי, צ'קים או מזומן… אז איך מונעים מצב כזה?


מילת המפתח היא סדר. היום לכל חברה גדולה יש רואה חשבון שעושה סדר בבלגן ועוקב, בודק, בוחן ומתריע. אז ברור כי לא כולם יכולים להרשות לעצמם רואה חשבון פרטי, וגם לא כולם מסוגלים לעשות את הסדר בעצמם ולהתמודד עם מלאי גדול של ניירת ונתונים. אז מה ניתן לעשות? חשוב שתדע כי יש באפשרותך לשלוט בכסף שלך, ולדעת בדיוק וכל רגע, באיזה מצב אתה נמצא ומה עתיד להתרחש. היום יש מגוון של אפשרויות שתוכל בעזרתם לעשות את הסדר בכסף שלך – החל מסמינרים, הרצאות וספרים המלמדים אותך איך לנהל את הכסף שלך בצורה נבונה, וכלה בתוכנות מחשב, כמו למשל, תוכנת אקסל המאפשרת לך להכניס מלאי גדול של נתונים ולבצע חישובים שונים. אני אישית ממליץ על תוכנת "מאני 5".


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה