איך לוותר על הגלוטן ולהישאר שבעים.

אם גם אתם נמנים על הקהל שמרגיש שמעדיף, ואולי מוכרח, לוותר על פרוסת לחם משביעה או מאכל אחר, ולתור אחר אוכל ללא גלוטן, אינכם לבד. מיליוני בני אדם ברחבי העולם מסתובבים בתחושה קשה שגלוטן, פשוט עושה להם לא טוב. משהו אחר, לא תמיד משביע.

ולא רק הם, גם שוחרי בריאות ובעלי משקל עודף המחפשים פרוסות מזון בעלי ערך גליקימי נמוך, מחפשים איך לוותר על מאכלים הכוללים גלוטן ולהישאר שבעים. כי מי שהתרגל לאכול לחם ופחמימות עשירים בגלוטן, חסרה לו תחושת השובע בדגנים ללא גלוטן.

וכאן הבשורה: עם חברת 'מונבטים' תוכלו לוותר על הגלוטן ולהישאר שבעים
אכן, שמענו שעם 'מונבטים' אפשר לשבוע בלי גלוטן, איך זה קורה?
נכון. חברת מונבטים השיקה פתרון הכולל מאפי מונבטים, המשמשים תחליף משביע וטעים למאפי גלוטן.

אז מה זה בעצם מונבטים?

הנבטה, היא לקיחת זרעים – קטניות והשרייתם בתהליך הנבטה, עד שהם נובטים  והופכים לכאלה הראויים לאכילה. מה שטוב באותם מונבטים, הם הערכים התזונתיים שלהם.

באותם קטניות אצורים 'חומרי הצמחה': ויטמינים וחלבון, המיועדים להצמיח  את הקטניות כשיגדלו לצמחים וכעת מרוכזים במונבטים.
ברגע שאנו אוכלים את ה'מונבטים' הטעימים הללו, בשלב של טרם הצמיחה, אנו מקבלים שפע של חומרי בניין לגוף – את אותם ויטמינים וחלבון, בצורה מרוכזת ואיכותית.
בדיוק בגלל ריכוז חומרי הצמיחה המופלא הזה, למונבטים יש ערך תזונתי גבוה ובנוסף, יש להם גם  ערך גליקימי נמוך, הנותן תחושת שובע גדולה יותר לאורך זמן.
זהו הסוד: מונבטים מספקים תחושה משביעה ושפע של ויטמינים וחלבון מזינים מעבר למאכלים אחרים.  משכך, לא פלא שמונבטים היוו במשך שנים רבות מצרך מאכל בסיסי במאכלים ותרבויות עמים ממזרח אסיה.

מונבטים, שובע, האינדקס הגליקימי ומה שבינהם

אינדקס גליקימי הוא מדד האומר לנו באיזו מהירות יתעכל המאכל שאכלנו בקיבה, וכמה זמן הוא ישביע אותנו.
אם האוכל שאכלנו  יפורק מהר – האינדקס הגליקימי גבוה יותר והגוף שלנו יחוש רעב מהר יותר (וידרוש אוכל נוסף במהרה(, מה שאומר ששבענו פחות. אם האינדקס הגליקימי נמוך, המאכל יתעכל בצורה איטית, ובצורה זו נשבע הרבה יותר לאורך זמן.

זוהי בדיוק התועלת במונבטים. למונבטים יש ערך גליקימי נמוך:  המונבטים מתפרקים לאיטם במערכת העיכול שלנו ואנו מקבלים זמן שובע ארוך יותר. וכמובן, 'בריא יותר' באופן יחסי.

אנו בחברת מונבטים לקחנו את מה שטוב במונבטים הללו, ופרצנו בהשקת מוצר צעד אחד קדימה, לאחר מחקר ופיתוח מעמיקים הקמנו פס יצור ללחמים מונבטים בטעם ואיכות יוצאי דופן.

אז הנה יש פיתרון לשבוע ללא גלוטן…

אכן. פיתרון חכם ומגוון לצרכני לחם ללא גלוטן, ולשובע הזה יש גם טעמים שונים לבחירה.
בחברת מונבטים מספקים לחם ללא גלוטן ב14 טעמים שונים! :
קינואה-כוסמת-סלק, קינואה-כוסמת-בטטה, כוסמת-תמר-תפוח, כוסמת תאנים ודלעת, עדשים ירוקות שעועית מש ודוחן, כוסמת בננה עדשים כתומות וגזר, עדשים כתומות וסלק, עדשים צהובות ובטטה, קינואה תמר ותפוח, קינואה, כוסמת, שעועית מש, עדשים ירוקות, עדשים כתומות ודוחן

מגוון הטעמים העשיר  של הלחמים, יבטיח לכם שגם אם אתם מסתפקים בטעמכם האישי לגבי טעם אחד, תמיד יהיו לכם שפע של לחמים ללא גלוטן בטעמים נוספים ושונים לטעמכם, שישביעו אתכם בדרך הנוחה והטעימה.
הוסיפו ממרח קל או ירקות על פרוסת הלחם המונבטת וקבלו טעמים עשירים וארוחת בריאות משובחת. לא פלא שגם שוחרי תזונה בריאה או דיאטנים ממליצים על מונבטים כפתרון לשבוע בדרך בריאה לאורך זמן,  לבד מערכם התזונתי הגבוה של המונבטים.

ועוד כמה מילים עלינו:

אנו בחברת מונבטים גאים ב'לחם מונבטים' המאפשר לשבוע עם בלי גלוטן. לחם מונבטים מיוצר ברישיון משרד הבריאות, לאחר פיקוח ומחקר איכותי ומשווק ברחבי הארץ.

פנו אלינו עוד היום לקבלת דגימת התנסות.

הוסף תגובה